Problemer med innlogging BKK Bank og uttak ATM

Svar
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Har i hele morges slitt med innlogging i BKK bank, og når vi så prøvde oss på uttak i den ene av 3 minibanker vi har i nærheten i nabo landsbyen, som idag hadde penger, fikk vi feilmelding. Altså uttak i en annen bank enn BKK bank!

Noen andre som sliter med banktjenester idag?
🌞
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#2

Phay skrev: 25 mar 2020, 04:25 Har i hele morges slitt med innlogging i BKK bank, og når vi så prøvde oss på uttak i den ene av 3 minibanker vi har i nærheten i nabo landsbyen, som idag hadde penger, fikk vi feilmelding. Altså uttak i en annen bank enn BKK bank!

Noen andre som sliter med banktjenester idag?
Logget meg inn akkurat nu og det var ingen problem.BKK bank.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

sikry skrev: 25 mar 2020, 05:01 Logget meg inn akkurat nu og det var ingen problem.BKK bank.
Godt å høre, da får vi prøve å logge inn når jeg er hjemme igjen
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

sikry skrev: 25 mar 2020, 05:01 Logget meg inn akkurat nu og det var ingen problem.BKK bank.
Det varte litt lenger for min innlogging igår kom i orden. Prøvde å restarte appen, slå av og på tlf, men fikk feilmeldinger. Så først når vi skulle betale byggern her for materialene de hadde levert, så prøvde jeg en siste gang. Woila, og jeg fikk logget inn. Fikk lov til å overføre beløpet fra bank til bank, og i tillegg så fikk vi ta ut penger hos de. Ble faktisk tilbudt 200 000 om jeg ville, men takket nei til det. Blir for mye cash og verdier å ha hjemme, spesielt når man vet de snakker om alt og ingenting lokalt her. Så sladdder om at vi har mye penger hjemme, tror jeg er best å la være. Så da blir det å gå til de neste gang vi skal ta ut større beløp, istedenfor å jakte på ATM¨er fremover så lenge det lar seg gjøre.
🌞
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 334
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Kontakt:

#5

Det gikk i ball for Bangkok Bank i går ;)

https://www.bangkokpost.com/business/18 ... em-crashes
Svar

Gå tilbake til «Økonomi og næringsliv»