Filmer spilt inn i Thailand, eller med Thailand som tema.

Her diskuterer vi litteratur, tv-programmer, film, konserter, kunst, musikk mm.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#21

tdr skrev: 09 nov 2019, 23:51 Så akkurat en ny film på Netflix, Paradise Beach



Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Litt vel overdramatisk og overspilt. Karakterene blir tildels parodiske figurer hvor stereotyper er bestemmende. Det nesten morsomste var jo å se igjen kjente plasser. Den "idylliske badebyen" hvor gjengen bor er Patong. Er vel en stund siden den var idyllisk.
Uansett greit tidsfordriv på en lørdag kveld, men langt fra noen klassiker som man ønsker se igjen.

Ikke kjempegod karakter på IMDB, ⭐️4,5 av 10

Litt symptomatisk at traileren på YouTube presterer å si at det er en film fra 2009 når den er fra 2019. Hadde kanskje ikke kostet mange Euro for å rette opp det.

https://www.youtube.com/watch?v=FsJcmox77sY
Skal se den litt senere i dag se om åssen den var
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#22

tdr skrev: 09 nov 2019, 23:51 Så akkurat en ny film på Netflix, Paradise Beach



Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Litt vel overdramatisk og overspilt. Karakterene blir tildels parodiske figurer hvor stereotyper er bestemmende. Det nesten morsomste var jo å se igjen kjente plasser. Den "idylliske badebyen" hvor gjengen bor er Patong. Er vel en stund siden den var idyllisk.
Uansett greit tidsfordriv på en lørdag kveld, men langt fra noen klassiker som man ønsker se igjen.

Ikke kjempegod karakter på IMDB, ⭐️4,5 av 10

Litt symptomatisk at traileren på YouTube presterer å si at det er en film fra 2009 når den er fra 2019. Hadde kanskje ikke kostet mange Euro for å rette opp det.

https://www.youtube.com/watch?v=FsJcmox77sY
så vel 70 prosent!
her var lite realistisk handling bland faranger
men kjente vel endel manne bein typers
holdninger til det annet kjønn🙄
som var nedgradert til lavmål
igeunn uralistisk mye
tull,
skala 1-10 for en thailand s farer max
? nei veit ikke!
detta var dårlige saker
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#23

new tv serie from thailand call Busted In Bangkok
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#24

Phay skrev: 24 aug 2019, 18:18 Må være pluss kunde 39 kr en uke!

Bra laget dok, men kun sett 28 min hittil, så kommer tilbake når jeg har fått sett resten ikveld.
er det samme film BBC Storyville - Fishing for Love How to Catch a Thai Bride???
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#25

Ny TV-serie fra Bangkok på Netflix. En serie produsert av Netflix i kategori Action, krim, drama.



https://youtu.be/JAfHOxm2Xhs


Time Out:
How much do you really know about Bangkok? A street food hub, a nightlife paradise, or a city full of dark secrets? Well, you're about to discover the lattermost from Bangkok Breaking, an upcoming Thai original series from Netflix.

Set to go online next month, the six-episode series revolves around the main character, Wanchai (starred by Sukollawat "Weir" Kanarot), who moves to Bangkok Metropolitan to seek big opportunities by working with an emergency rescue team—but only to find himself tangled in dark big-city messes. Joining the cast alongside Thailand's hunky heartthrob is Sushar "Aom" Manaying as Kat, a journalist youngblood with an aspiration to fight against the corrupt.

IMDB: Bangkok Breaking
Newly arrived in Bangkok, Wanchai joins the road rescue service and unravels a city-wide conspiracy with the help of a journalist.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#26

tdr skrev: 30 sep 2021, 21:00 Ny TV-serie fra Bangkok på Netflix. En serie produsert av Netflix i kategori Action, krim, drama.



https://youtu.be/JAfHOxm2Xhs


Time Out:




IMDB: Bangkok Breaking
Så 5 minutter av denne i forrige uke før jeg byttet til en annen serie, jeg hater dubbing.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#27

anmeno skrev: 01 okt 2021, 20:56 Så 5 minutter av denne i forrige uke før jeg byttet til en annen serie, jeg hater dubbing.
Startet på serien i går kveld; ser den med thai originalspråk og norsk teksting. Så 4 episoder før jeg tok kvelden.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#28

tdr skrev: 02 okt 2021, 04:33 Startet på serien i går kveld; ser den med thai originalspråk og norsk teksting. Så 4 episoder før jeg tok kvelden.
Da lærte jeg noe nytt om Netflix i dag, jeg var ikke klar over at det var funksjon for å velge språk i app'en.

Da kommer jeg nok til å se denne i nærmeste fremtid.
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 334
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Kontakt:

#29

tdr skrev: 30 sep 2021, 21:00 Ny TV-serie fra Bangkok på Netflix. En serie produsert av Netflix i kategori Action, krim, drama.
IMDB: Bangkok Breaking
Har sett den sammen med fruen, serien er ok, litt vel mye thai style til at den kan bli en internasjonal hit. Er min mening ;)
Svar

Gå tilbake til «Kulturhjørnet»