Norwegian priser!

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#11

Med den ræva maten de har nå fått på norwegian, selv på premium!!!! så forstår jeg at det er billig om dagen...jeg har aldri smakt så dårlig flymat som det jeg ble servert sist gang..grusomt..jeg måtte ta fisk da det ikke var flere kyllingmiddager..servering nummer 2 før landingen, herregud..som å bli servert skjeletet av en frosk med en liten klump grønsaker..den som fikk ideen om fisk håper jeg ble kastet ut over himalayafjellet..og den som kom på ideen om servering 2 håper jeg jeg ble bundet på buken av flyet fra bangkok til oslo..en moderne kjølhalling som knapt er rettferdig med tanke på hvor dårlig servering 2 var...mange som ikke spiste om maten sin..noe jeg aldri har sett tidligere..
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#12

🌞
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#13

Phay skrev: 09 sep 2019, 19:14 Det er det jeg sier, de har gjort om prissystemet. Før kunne man vente på dagen da billettene ble lagt ut i bolker, og så sikre seg de billigste alternativene. Ofte ned i 1 300,- nok. Nå er det snudd helt på hodet ser det ut som.
Det er ett eller annet merkelig med Bangkok ruta til Norwegian, det er kun der de har så høy pris fra april og senere, driver de og vurderer om de skal legge den ned mon tro....
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#14

anmeno skrev: 08 nov 2019, 16:19 Det er ett eller annet merkelig med Bangkok ruta til Norwegian, det er kun der de har så høy pris fra april og senere, driver de og vurderer om de skal legge den ned mon tro....
Tviler..bangkok er jo en transit hub..

Det er heller ikke godt å si..Det er mye som ikke henger på grep med de folka som jobber i toppen av konsernbedrifter..de lar heller selskaper gå til grunne hvis de har muligheten til å berike seg selv underveis..mange av disse som jobber i store konsernselskaper er ofte mer som ansatte enn at de brenner for selskapet de jobber for..ofte de samme folka som går igjen overalt..og det er ikke så mange dyktige folk på det nivået i Norge..hvis det var tilfelle ville Norge hatt flere store selskaper allerede..men dessverre klarer ikke Norge å skape noen produksjonsbedrifter med alskens lover og regler..men å legge til rette for investeringer fra Tyskland klarer Norge lett!
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 334
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Kontakt:

#15

Kolami skrev: 08 nov 2019, 17:38 Tviler..bangkok er jo en transit hub..
Det er jo en endestasjon ;)
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#16

Her litt om Norwegian sin økonomi og samboerskap med Kinesere.

https://e24.no/boers-og-finans/i/GG8k86 ... -norwegian
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#17

https://www.thailandstidende.com/compon ... tter-april

Fra artikkelen....
– En av våre lesere har notert seg at etter 1. april 2020 er det ikke lenger rimelige billetter OSL–BKK. Kun Flex, ikke LowFare. Vi lurer på årsaken til dette.

– Det beror på att vi ännu inte är helt klara med programmet för våra långdistansruter för 2020.
Kan det være at Norwegian vurderer å kun fly vinter ruter til Thailand?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#18

Tror påske og sommer rutene går bra også. Vi får håpe det er strategisk med tanke på oljepriser også videre.
🌞
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#19

Nomade skrev: 10 nov 2019, 09:43 Det er jo en endestasjon ;)
hehe..det er det helt sikkert..men mange skal også videre fra Bangkok..taxi til pattaya eller fly videre til Phuket..eller rett og slett videre til ett annet land...norwegian har en rute til krabi btw..kanskje det er den det er snakk om..
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#20

Sommerrutene OSL-BKK avvikles.
Langdistanserutene til og fra Oslo vil fortsette omtrent som i dag, med et unntak: Oslo-Bangkok-ruten vil avvikles i sommersesongen neste år.
Les mer: Norwegian tar nye grep: Legger ned alle langdistanserutene i Stockholm og København
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Svar

Gå tilbake til «I lufta»