Avstikker til Siem Reap, Kambodsja

Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Under siste tur til Thailand ble det nødvendig med en liten "visa run" og på kort varsel ble det bestemt at turen skulle gå til Kambodsja.
Angkor Wat i Siem Reap har lenge stått på listen over steder jeg ønsket å besøke.

Flyturen fra Bangkok gikk med Thai Smile og var raskt unnagjort. God og hyggelig service.

Ved ankomst til flyplassen gikk immigrasjonen fort unna. En liten og hyggelig flyplass. Fant taxi til hotellet for noen få dollar og ankom hotellet Mane Village Suites etter ca 10-12 minutt kjøring. Trafikken var rolig og behersket i forhold til Thailand.

Mane Village Suites er et lite 5-stjerners hotell hvor det så ut til å være flere ansatte enn gjester. Etter det jeg kunne se var det fullbooket. Veldig hyggelig og god service. De bukket og neiet overalt. Noe av det første jeg så da vi gikk til rommet var en som klipte gress med saks. Gresset skal da være skikkelig frisert.
Suiten med terrasse var hele 88 kvadrat så det føltes ikke trangt :lol:


Legger ut noen bilder fra turen. Flere bilder kommer.

Gatelangs i Siem Reap
Gatelangs i Siem Reap
Første måltid - smakfullt og billig
Første måltid - smakfullt og billig
Tuk-tuk "Siem Reap Style"
Tuk-tuk "Siem Reap Style"
Free Wifi incloud(?) Rice
Free Wifi incloud(?) Rice
Siem Reap Pub Street
Siem Reap Pub Street
Ukjent kjøretøy?
Ukjent kjøretøy?
Et av mange smug
Et av mange smug
Mane Village Suites
Mane Village Suites
Mane Village Suites
Mane Village Suites
Krokodilleskaller
Krokodilleskaller
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#2

Ikke bare der de klipper gress med saks også kona , skal sies det er en del år tilbake i tid. :D En krakk kan og brukes til mye forskjellig også til vanning. Dattera var helst til pynt , det var ikke pent sagt. :D
Vedlegg
Frisør 036.JPG
Frisør 042.JPG
Frisør 046.JPG
Frisør 053.JPG
Svar

Gå tilbake til «Reisebrev og dagligliv»