D-Play og VPN?

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
Svar
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Prøver å koble med opp på D-Play tv-Norge sin app, men får bare at jeg ikke kan koble meg opp ifra denne regionen. Noen andre med VPN og D-play som får det samme, eller får det til å fungere?
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#2

Phay skrev: 26 okt 2019, 14:30 Prøver å koble med opp på D-Play tv-Norge sin app, men får bare at jeg ikke kan koble meg opp ifra denne regionen. Noen andre med VPN og D-play som får det samme, eller får det til å fungere?
bruker ikke vpn, jeg bruker ip tv ;)
Thaibreak
Innlegg: 787
Registrert: 21 okt 2017, 23:18

#3

Phay skrev: 26 okt 2019, 14:30 Prøver å koble med opp på D-Play tv-Norge sin app, men får bare at jeg ikke kan koble meg opp ifra denne regionen. Noen andre med VPN og D-play som får det samme, eller får det til å fungere?
Beklager sent svar.

Vet ikke om dette er til hjelp, trolig ikke, men som jeg skrev i et annet innlegg, så har jeg GET-abb. fra Norge, noe som inkluderer alle kanaler hos GET. Jeg kan da ta med meg dette abb. utenlands, og når jeg er i Asia, får jeg veldig klare og fine bilder fra alle kanalene i deres pakke.

Det jeg må, er å bruke VPN når jeg skal se utenfor EU/EØS. Sjøl har jeg abb. på SetupVPN, den som følger med Chrome extensions. De har en gratisdel, og en betalingsdel, sistnevnte med servere fra mange flere land, inkludert alle nordiske. Jeg betaler 6 dollar i måneden for VPN der, og det har virket problemfritt i hele perioden.

Mitt GET-abb. var noe som ble bestilt i Norge for mange år siden, og har bare blitt videreført med å fortsette å betale den årlige kostnaden. Jeg synes dette har vært uvurderlig i Asia. Man får sett alle programmene man får tak i Norge, både live, og kan også lete dem opp i ettertid (de fleste). For oss som savner Norge bittelitt i blant, har dette vært gull. Jeg har de siste årene tilbrakt en del tid i både moderlandet, og flere land i Asia. Helt problemfritt.

Ser at du vil ha TVNorges D-play, det kan jeg ingenting om, men vet at GET har TVNorge blant sine kanaler selvsagt.

Trolig til liten hjelp for deg nå, men kanskje det var et tips for en senere anledning.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

Takk for svar,. Jeg ser mest på Nrk og Netflix, men av og til tegner abb på andre kanaler som HBO nordic og sumo, og nå ville jeg se ett program på Tv Norge. Ikke noe krise, eller viktig nok til å ha ett utvidet og mer kostbart abb for min del.

Prøvde å få D-Play opp å gå under OL ett år men måtte gi opp da også.
🌞
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#5

Phay skrev: 01 nov 2019, 09:24 Takk for svar,. Jeg ser mest på Nrk og Netflix, men av og til tegner abb på andre kanaler som HBO nordic og sumo, og nå ville jeg se ett program på Tv Norge. Ikke noe krise, eller viktig nok til å ha ett utvidet og mer kostbart abb for min del.

Prøvde å få D-Play opp å gå under OL ett år men måtte gi opp da også.
Jeg abbonerte på D-Play under OL og det virket helt fint. Jeg har Express Vpn.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

sikry skrev: 01 nov 2019, 09:35 Jeg abbonerte på D-Play under OL og det virket helt fint. Jeg har Express Vpn.
Virker tydeligvis ikke med Nord-vpn
🌞
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»