Norwegian priser!

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Har vært Trofast mot Norwegian nå siden oppstart av Bangkok ruta fra Oslo, men begynner nå å se etter andre løsninger. Tross alt beste leverandør med tanke på mange av mine utreiser er fra Bergen til jobb også. Pleier å planlegge i god tid, men nå har prissystemet til Norwegian tatt en helt annen retning. Se selv



49CEA5B0-A015-4478-B73B-EAF7628E887B.png
🌞
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#2

Phay skrev:Har vært Trofast mot Norwegian nå siden oppstart av Bangkok ruta fra Oslo, men begynner nå å se etter andre løsninger. Tross alt beste leverandør med tanke på mange av mine utreiser er fra Bergen til jobb også. Pleier å planlegge i god tid, men nå har prissystemet til Norwegian tatt en helt annen retning. Se selv



49CEA5B0-A015-4478-B73B-EAF7628E887B.png
Tror du søker for langt frem i tid, ser ut til at prisene nesten 3 dobler seg i slutten av mars. Ser at prisene i desember og januar er my billigere nå enn når jeg så på billett tidligere i sommer.

Sent from my JKM-LX2 using Tapatalk

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

anmeno skrev: 09 sep 2019, 19:03 Tror du søker for langt frem i tid, ser ut til at prisene nesten 3 dobler seg i slutten av mars. Ser at prisene i desember og januar er my billigere nå enn når jeg så på billett tidligere i sommer.

Sent from my JKM-LX2 using Tapatalk
Det er det jeg sier, de har gjort om prissystemet. Før kunne man vente på dagen da billettene ble lagt ut i bolker, og så sikre seg de billigste alternativene. Ofte ned i 1 300,- nok. Nå er det snudd helt på hodet ser det ut som.
🌞
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#4

Phay skrev: 09 sep 2019, 19:14 Det er det jeg sier, de har gjort om prissystemet. Før kunne man vente på dagen da billettene ble lagt ut i bolker, og så sikre seg de billigste alternativene. Ofte ned i 1 300,- nok. Nå er det snudd helt på hodet ser det ut som.
Forhåpentligvis så slår det bra ut for meg, jeg bestiller sjelden billet tidligere enn en måned før utreise, fikk veldig bra priser til Krabi på siste tur bestilte da en uke før jeg dro.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#5

anmeno skrev: 09 sep 2019, 20:37 Forhåpentligvis så slår det bra ut for meg, jeg bestiller sjelden billet tidligere enn en måned før utreise, fikk veldig bra priser til Krabi på siste tur bestilte da en uke før jeg dro.

Med de omstillingene Norwegian skal igjennom nå, og verdensmarkedet sett under ett, så kan det kanskje være like lurt å vente ja :D
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

Bestilte retur til Thailand i midten av november til 2 179,- nok for Lowfare +. Kan ikke klage på slike priser :D
🌞
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#7

Phay skrev: 23 okt 2019, 08:24 Bestilte retur til Thailand i midten av november til 2 179,- nok for Lowfare +. Kan ikke klage på slike priser :D
Ser ikke ut til at prisene tilbake til gamle landet fra april og utover endrer seg, slik det er nå så er det billigere å bestille tur retur med et annet selskap enn returen koster med Norwegian :(

Skal snart bestille og jeg vet ikke om jeg tar sjansen på at det kommer billigere priser senere, slik det ser ut nå så blir det mellomlanding i sandkassa.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#8

anmeno skrev: 23 okt 2019, 12:02 Ser ikke ut til at prisene tilbake til gamle landet fra april og utover endrer seg, slik det er nå så er det billigere å bestille tur retur med et annet selskap enn returen koster med Norwegian :(

Skal snart bestille og jeg vet ikke om jeg tar sjansen på at det kommer billigere priser senere, slik det ser ut nå så blir det mellomlanding i sandkassa.
Emirates har rimelig stabile priser, så ikke noe å forhaste seg for, da spesielt når Norwegian prisene er latterlige pr dags dato så langt frem.

Aeroflot er også rimelige helt opp til avreise i de aller fleste perioder.
🌞
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#9

Phay skrev: 23 okt 2019, 12:28 Emirates har rimelig stabile priser, så ikke noe å forhaste seg for, da spesielt når Norwegian prisene er latterlige pr dags dato så langt frem.

Aeroflot er også rimelige helt opp til avreise i de aller fleste perioder.
Qatar kommer nesten alltid best ut for meg på pris, jeg bestiller alltid gjennomgående billett. Problemet er at det er kun Norwegian som selger enveis billetter til en fornuftig pris, enveis pris Thailand Norge med andre selskap er nesten alltid like dyrt som en tur retur :-(

Aeroflot er uaktuelt....
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#10

anmeno skrev: 23 okt 2019, 15:14 Qatar kommer nesten alltid best ut for meg på pris, jeg bestiller alltid gjennomgående billett. Problemet er at det er kun Norwegian som selger enveis billetter til en fornuftig pris, enveis pris Thailand Norge med andre selskap er nesten alltid like dyrt som en tur retur :-(

Aeroflot er uaktuelt....
Når jeg søker emirates, så får jeg ofte opp 12 000,- til 16 000,- baht reiser rett før avreise, men så langt bare brukt Norwegian siden oppstart utenom en gang. Da vel og merke til Oslo fra BKK.
🌞
Svar

Gå tilbake til «I lufta»