Velkommen til Asianet.no

REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.

Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.

NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.

PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.

mvh
-asianet.no

En nordmann sitt liv i Thailand blandt kun thaier.

Arild Holtet
x 1313

13 jan 2019, 06:13

I vår lille familie så er det en ting ALLE elsker. Det er selve livet og ikke minst det som lever. Så det at vi har huset fullstappa av hunder, det er som det skal være her hos oss.

For alle som er glade i hunder, så vet de nok hva jeg snakker om. Et liv uten hunder er utenkelig for alle i min lille familie. En liten hund som sover på armen er kjempekoselig.

En hund er menneskets beste venn, og den kan til og med styrke fysisk og psykisk helse.

http://journalen.oslomet.no/2017/11/hun ... beste-venn

Men det er da en ting til også da. Det er KAFFE. Opp om morgenen før sola har tenkt å stå opp klokka 05:00. Det første som skjer etter å ha småpratet med hundene, det er å drikke en STOR kopp med kaffe. Tro meg den koppen ER stor. Den kaffen jeg liker best av de kaffetypene jeg får her, det er Moccona. Helt grei kaffe som jeg etter 19 år har vendt meg til. Det går en del slike glass i måneden, for kona liker og den kaffen.

Yndlingshunden min er lille Lucky som min kone tok seg av etter vesla var 3 dager, og matet og stelte henne så hun levde opp. Derfor ga jeg denne lille hunden som levde opp navnet Lucky. De andre hundene untntatt en som tispa klarte å ta vare på døde dessverre.

Her er det liv og full fart med glade hunder hele dagen, ett liv med hunder glade mennesker og kaffe det tror jeg gjør livet godt å leve.

A.H.
Vedlegg
DSC05937.jpg
DSC05935.jpg
DSC05650.jpg
DSC05945.jpg
DSC05551.jpg
DSC07283.jpg
4 x
Svar

Gå tilbake til «Reisebrev og dagligliv»