Leie sykepleier i thailand

Svar
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#1

For mange kan dette være en brukbar ordning da aldren drar på

http://www.rentanurse.asia/
Vedlegg
8E2F63C2-57FD-4F47-96AA-EA74D9C19C5B.png
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#2

For de som ser etter kvalifisert utdannelse innen sykepleien med andre ord ;) Hjemmesykepleien feks..
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#3

Det er skjult en del innlegg og svar som var veldig Off topic.
Trådstart er link til et tilbud med gode intensjoner så forhold svar i henhold til det.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#4

tdr skrev: 20 okt 2018, 15:40 Det er skjult en del innlegg og svar som var veldig Off topic.
Trådstart er link til et tilbud med gode intensjoner så forhold svar i henhold til det.
Det var syndt at jeg gikk glipp av det..men jeg har en anelse.. ;)
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#5

Virkelig?
:idea: :idea: :?: :evil: :twisted:
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#6

syk pleier er noe vi trenger.
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#7

Jeg mener alle sykehus har ett slikt tilbud av noe slag..de som går for å være internasjonale altså..Det er ikke dumt med slik informasjon..sikkert bra å ha på minne..

Ble overrasket på BKKHospital på OR her om dagen..de var ikke så trygge i engelsk var en ting...så jeg lurer på om det kanskje ikke er så mange falanger som bruker OR..Operation Room, eller kanskje de er nedopa at de sover :roll: jeg vanker for mye på sykehus av og til :lol:

I Norge er det en 1 sykepleier og 1 lege. BKK, 1 lege og 2 sykepleiere, 1 anestesie og hjelpepleier(?). Det var ett helt operasjonsteam .Jeg valgte vel den dyreste pakka tror jeg :lol:

Men når legen sa at jeg hadde 2 valg, den ene er billig og det er ikke så rent og dårlig lys. og den andre var renere og bedre lys..jaha tenkte jeg da..den dyreste såklart :lol: Får håpe at de skriver det slik at jeg får igjen på forsikringen...

Du verden de pratet alle sammen i de 30 min. Kanskje greit så jeg kunne irritere meg over det gnålet mens operasjonen ble utført.. ;)

Og Norge ligger veldig langt fremme i effektivitet og utstyr..er ikke tvil om det..BBKH har nok en lang vei å gå på dagkirugi som i Norge..selv om noen mener at man kommer for raskt hjem noen ganger..
Svar

Gå tilbake til «Generelt»