British Embassy Bangkok to Stop Certification of Income Letters

chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#11

Norwegian Embassy in Bangkok Ambassaden er i ferd med å gjennomgå våre tjenestetilbud. Eventuelle endringer vil bli publisert på vår webside og på Facebook. dette fikk jeg på fb i dag
Arild Holtet
Innlegg: 3520
Registrert: 24 okt 2017, 09:27

#12

chelsea skrev: 09 okt 2018, 15:39 Aliens must be inspected. Temporary people
They are 50 years old or older.
Is there evidence of money not less than 65,000 baht per month?
As of the date of submission of the request, there are deposits in the bank in Thailand. The savings account is normal in the account
for the past 3 months not less than 800, 000 Baht only in the first year to show the account.
Deposit with the amount deposited in the account.
Not less than 60 days?
Have money in a year And have a bank deposit. Calculate at least 800,000 baht,
up to the date of application.
Foreigners who entered the Kingdom before 21 October 1998
and were allowed to stay in the Kingdom. To live in the end continuity.
The following rules apply:
(a) Age of 60 years or over and a fixed income with a fixed deposit in the account. The minimum period of 3 months is 2000,000 baht
or less than 20,000 baht per month.
(B) The age is less than 60 years but not less than 55 years. Remain in For a period of 3 months
at least 500,000 per year or income of not less than 50,000 baht a month.

dette er som gjelder nå
Nå er denne summen på brutto inntekt og/eller penger i banken, og den har stått urørt i hele 20 år. Hva skjer om den blir oppgradert noe som er naturlig, da det har blitt litt dyrere å leve i Thailand på 20 år??????? Vår pensjon er mer enn dobblet i samme periode.

A.H.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#13

Arild Holtet skrev: 13 okt 2018, 11:03 Nå er denne summen på brutto inntekt og/eller penger i banken, og den har stått urørt i hele 20 år. Hva skjer om den blir oppgradert noe som er naturlig, da det har blitt litt dyrere å leve i Thailand på 20 år??????? Vår pensjon er mer enn dobblet i samme periode.

A.H.
som jeg sa at den norsk ambasaden om dem gjør som uk å usa ambasadene gjør det viste dem ikke
Sist redigert av chelsea den 13 okt 2018, 17:40, redigert 1 gang totalt.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#14

Arild Holtet skrev: 13 okt 2018, 11:03 Nå er denne summen på brutto inntekt og/eller penger i banken, og den har stått urørt i hele 20 år. Hva skjer om den blir oppgradert noe som er naturlig, da det har blitt litt dyrere å leve i Thailand på 20 år??????? Vår pensjon er mer enn dobblet i samme periode.

A.H.
er ikke det som er saken det er det brevet som du å jeg for på ambasaden for få visa, det med penger i banken blir som før
Arild Holtet
Innlegg: 3520
Registrert: 24 okt 2017, 09:27

#15

chelsea skrev: 13 okt 2018, 17:38 er ikke det som er saken det er det brevet som du å jeg for på ambasaden for få visa, det med penger i banken blir som før
Opp av dvalen chelsa, jeg svarrte ikke på ditt brev fra ambassaden. Jeg skrev dette med tanker for med forskjellige forandringer, så kanskje også summene for å få 1--års visa kan gå opp i pris. De er tross alt 20 år gamle, kanskje på tide at Thailand øker dette en del. :) :D

A.H.
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#16

Arild Holtet skrev: 14 okt 2018, 02:12 Opp av dvalen chelsa, jeg svarrte ikke på ditt brev fra ambassaden. Jeg skrev dette med tanker for med forskjellige forandringer, så kanskje også summene for å få 1--års visa kan gå opp i pris. De er tross alt 20 år gamle, kanskje på tide at Thailand øker dette en del. :) :D

A.H.
For deg , chelsea og meg vil dette sikkert ikke ha forandret noen ting. Dersom de kommer til å øke er det den stakkars minstepensjonisten som blir stående med skjegget i postkassa. Det er alltid de svakest stilte som berøres og det er i grunn jævlig synd.
Et godt måltid mat får en i dag til 35-45 Baht. Ikke så store forskjellen som 20 år tilbake i tid. ;)
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#17

blir mange som må dra hjem igjen hvis dem gjøre noe forandringer ikke med bank med hvor mye du har i pensjon det brevet du for i fra ambadaden som ikke du for lengre hvis den norske gjør som den i fra usa å uk
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#18

chelsea skrev: 14 okt 2018, 07:23 blir mange som må dra hjem igjen hvis dem gjøre noe forandringer ikke med bank med hvor mye du har i pensjon det brevet du for i fra ambadaden som ikke du for lengre hvis den norske gjør som den i fra usa å uk
Time will show , dersom Norge bestemmer seg for det er det selvsagt ingen ting vi kan gjøre med det. Vi som har benyttet oss av dette får berre bruke de reglene som eventuelt kommer. For de som har vert på grensen tidligere vil nok dette bli game over.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#19

sikry skrev: 14 okt 2018, 08:05 Time will show , dersom Norge bestemmer seg for det er det selvsagt ingen ting vi kan gjøre med det. Vi som har benyttet oss av dette får berre bruke de reglene som eventuelt kommer. For de som har vert på grensen tidligere vil nok dette bli game over.
når normalt er at dem bruker brutto når vi bruker brevet å netto når du bruker bank jeg for prob med netto ;)
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#20

chelsea skrev: 14 okt 2018, 08:31 når normalt er at dem bruker brutto når vi bruker brevet å netto når du bruker bank jeg for prob med netto ;)
Da må du sette ned skatteprosenten , du har tidligere, uttalt at du lar deg trekke mere enn nødvendig p.g.a happy days i Juni ;)
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»