Premier League 2018-19

Her diskuterer vi litteratur, tv-programmer, film, konserter, kunst, musikk mm.

Hvem vinner Premier League 2018-19?

Avstemmingen ble avsluttet den 25 sep 2018, 16:41

Arsenal
1
13%
Bournemouth
0
Ingen stemmer
Brighton & Hove Albion
0
Ingen stemmer
Burnley
0
Ingen stemmer
Cardiff City
0
Ingen stemmer
Chelsea
1
13%
Crystal Palace
0
Ingen stemmer
Everton
0
Ingen stemmer
Fulham
0
Ingen stemmer
Huddersfield Town
0
Ingen stemmer
Leicester City
0
Ingen stemmer
Liverpool
4
50%
Manchester City
1
13%
Manchester United
1
13%
Newcastle United
0
Ingen stemmer
Southampton
0
Ingen stemmer
Tottenham Hotspur
0
Ingen stemmer
Watford
0
Ingen stemmer
West Ham United
0
Ingen stemmer
Wolverhampton Wanderers
0
Ingen stemmer
 
Stemmer totalt: 8
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Nå er fotballsesongen i gang igjen i England og for mange er det den mest interessante ligaen å følge med på. Over hele verden møtes folk over den felles interessen som fotball er.

Noen møtes kun i sosiale lag og har lite til felles uten den store gleden fotballen gir dem:
Hva i all verden skulle vi menn funnet på å snakke sammen om dersom det ikke fantes engelsk fotball?
Mannepratens redningsplanke
For en stund siden hørte jeg om en gjeng som samles på pub hver gang fotballaget de heier på vises på en tv-skjerm, fra august til mai.

I månedene imellom har de knapt noen kontakt med hverandre.

De har nemlig bare én eneste ting felles: Lidenskapen for en utenlandsk klubb med røde drakter.

Praten ville nok gått i stå om de skulle gått på restaurant sammen, oppdatert hverandre om ståa på privaten eller snakket om hvordan den nye sjefen på jobben egentlig er.
Også her på forumet ser vi at fotball engasjerer så en tråd for sesongen som nettopp er startet er på sin plass slik at vi kan diskutere og sikkert være både enige og uenige om det som skjer i Premier League.

PS! Noen resultatservice trenger vi ikke her, men inntrykk fra kamper tar vi gjerne.

Legger også på en poll for hvem vi tror vinner Premier League denne sesongen.
Kom gjerne med din begrunnelse for din stemme :)

Har utvidet antall svaralternativer slik at alle lagene kan stemmes på, selv om jeg regner med at ikke alle får stemmer.
Svarfrist 4 uker på poll.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#2

Om to timer braker det løs mellom Tottenham - Liverpool :) og siden går det slag i slag.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#3

sikry skrev: 15 sep 2018, 11:33 Om to timer braker det løs mellom Tottenham - Liverpool :) og siden går det slag i slag.
håper på liverpools første tap, så blir det 3 poeng til chelsea så vinner watford den siste kamp :mrgreen:
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#4

chelsea skrev: 15 sep 2018, 12:58 håper på liverpools første tap, så blir det 3 poeng til chelsea så vinner watford den siste kamp :mrgreen:
Delvis enig , men er jo Watford som er en trussel mot Chelsea. :lol:
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#5

sikry skrev: 15 sep 2018, 13:33 Delvis enig , men er jo Watford som er en trussel mot Chelsea. :lol:
bare moro at dem er i toppen alle vet dem ikke klarer fullføre hele sesongen oppi der, så ble det lett seier til chelsea i dag neste kamp for dem er mot london naboer westham
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#6

chelsea skrev: 15 sep 2018, 17:58 bare moro at dem er i toppen alle vet dem ikke klarer fullføre hele sesongen oppi der, så ble det lett seier til chelsea i dag neste kamp for dem er mot london naboer westham
Det eneste som skilte Chelsea mot Cardiff i dag var Eden Hazard. :mrgreen:
Brukeravatar
e-golf
Innlegg: 322
Registrert: 07 jun 2018, 22:57

#7

Jeg får ikke stemme, men tror Liverpool vinner serien i år. Håper ikke, men tror.
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#8

Jeg tror Manchester City tar det i år som i fjor , de har en fantastisk stall å ta av som er viktig når det begynner å røyne på.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#9

e-golf skrev: 15 sep 2018, 18:17 Jeg får ikke stemme, men tror Liverpool vinner serien i år. Håper ikke, men tror.

Det var satt 4 uker for å stemme fra ligastart, men har utvidet det med 15 dager til så det skal være mulig å legge inn stemme nå.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
e-golf
Innlegg: 322
Registrert: 07 jun 2018, 22:57

#10

sikry skrev: 15 sep 2018, 18:28 Jeg tror Manchester City tar det i år som i fjor , de har en fantastisk stall å ta av som er viktig når det begynner å røyne på.
Kanskje vinner de. Bookmakerens favoritt, men er redd det ikke de ikke klarer å stå opp mot Liverpool..
Svar

Gå tilbake til «Kulturhjørnet»