1 000,- Bath

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#41

มังคุด skrev: 30 apr 2018, 08:26 Bare fordi en stiller spørsmålstegn med at noen hevder at de forandrer totalt livsstil og pengeforbruk når de er i et forhold med ei dame versus når en er single trenger en ikke være hverken trang i nøtta eller åreforkalket. Det er en nokså smålig måte å argumentere på.

Jeg blir stadig forundret over at menn endrer eller hevder at de endrer seg så totalt bare pga en kvinne? Er man ikke den man er uansett om en har fast følge eller ei? Har man ikke noenlunde de samme interesser og vaner og prioriteringer med eller uten dame? Selvfølgelig kan enkelte prioriteringer endres noe i et forhold, det er naturlig. Men slik en helt totalt endring.....merkelig hvor stor makt en lar disse kvinnfolka få....?
Vel, du legger jo lista på en måte som en må lure om du kødder, eller bare er slik, ellers alt bare velstand, og ingen nag, og med ett lite blunketegn som viser at det kan være litt alvor, og eller bare kødder tilbake.

Begge deler kan være like bra, men singelliv og det å være to gir forskjellige muligheter. Jeg har levd ett ganske så intensivt og omflakkende liv, pga jobb, og interesser, og kanskje utfluktstrangen og nyskjerrigheten er om ikke like stor enda, så er den høyest tilstedeværende. Men, det er godt å ha hjemmeliv, en fast base, en fast dame å pleie en god relasjon med også, og ikke bare bo i en bag hele tiden, og se folk komme og gå, eller en kommer og går selv. Litt oppbrudd blir det nok her også, da jeg kommer til å reise hjem for å jobbe tidvis.

Så ikke for å kødde mer, eller prøve å lage noe dårlig stemning, så jo, jeg lever nok to forskjellige liv som singel eller to.
🌞
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#42

มังคุด skrev: 30 apr 2018, 07:55 Hvorfor det? Forandrer du livsstil eller personlighet bare fordi om du bor sammen med ei dame?
Vel, det er en evig kamp mellom "the sexes" vettu ;) Om du vil beholde hun eller ei kommer ofte ann på hvor flexibel man er ;) Det er bedre å vinne krigen enn kampen :D
Svar

Gå tilbake til «Økonomi og næringsliv»