Norsk krone mot Thailandske baht.

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4171

3.37 på overføring bangkok bank bank til bank.

Ser vi krona over 4 baht igjen.
Screenshot_20240212_122506_Chrome.jpg
🌞
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#4172

Om det nå er THB som faller og ikke NKR som styrker seg så vil det vel bare føre til økte priser i Th og da mere kostbart opphold for oss?
Vinner Trumph valget i US og følger opp løfter fra valgkampen om å åpne for mere gass og oljeproduksjon får vi kanskje en ennå mere svakere krone ?
Men slikt er jo bra for eksportnæringen og turismen sier noen.
INKOGNITO
Innlegg: 390
Registrert: 07 jan 2018, 04:24

#4173

Den klovne regjeringen vi sliter med i Norge nå er det nok null tillit til fra utenlandske investorer, samt at de som har hatt ideer til å få skapt noe, flykter også grunnet store skatteøkninger og null forutsigbarhet. Kun ute etter å suge norske vanlige borgere på all finurlig vis. Deretter mest mulig støtte og beskyttelse av norsk landbruk, som er noe av det mest ineffektive og ulønnsomme i hele verden.
Så skal det deles raust ut med penger til nærmest enhver krise og konflikt i den vide verden i forsøk på at de skal høste egen ære i løsning på et av de. Samt selvsagt subsidiere all ulønnsom teknologi som kalles grønn. Og at strømprisen ikke kan senkes til normalt nivå når Staten håver inn fet profitt på utenlands stømsalget er bare at de bruker det som metode for sleip ekstra beskatning. Er det rart krona er i dass og kjøpekraften vår har sunket som stein, sammelignet med andre land. Håper bare de som stemte på de fortsatt ikke føler seg sviktet når de lovte å prioritere vanlig folk :roll:
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#4174

Det er typisk norsk å være god. Og det er helt riktig, fordi det sa Gro Harlem Brundtland. Hun er både min og Ellings store politiske helt og forbilde.
Vi har mer enn nok penger til å redde verden fra alle katastrofer. Statens pensjonfond utland er nettopp det navnet sier. Ment for utlandet. Dvs pensjoner til statsansatte og politikere som bosetter seg i utlandet, samt resten av verden utenfor Norge.
Her bør vi straks engasjere Erik Solheim og Hilde Frafjord Johnsen som de kapasiteter de er og den gode track record de har i forskjellige statsoppdrag i Afrika og Asia.
Jeg velger heller det enn å sette bensinen ned med 10 øre literen.
INKOGNITO
Innlegg: 390
Registrert: 07 jan 2018, 04:24

#4175

Arvet formue er vel det som har gjort en hel del i denne regjering så rike at ikke vet så mye om hvilken virkelighet vanlig folk lever under.
Hvordan det er å forsøke bygge opp bedrift fra bunn blir nok da også fjernt for de å forholde seg til.
Når Erna Solberg, etter sterk berettiget kritikk, fortsatt støttes av så mange velgere, sies det meste om hvor elendig jobb disse rike arvingene må ha lykkes med i sitt kaotiske forsøk på styring. Skandaler, svindel og snusk uten sidestykke, kan det bli så mye verre tro?
Kan det bli særlig tillit til valutaen i et land der sånne får styre tro? :cry:
Sist redigert av INKOGNITO den 29 feb 2024, 09:03, redigert 1 gang totalt.
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#4176

Arv er ikke lett å håndtere. Jeg husker jeg arvet en sykkel etter min far, det er ca 58 år siden. Jeg var som forhekset. Jeg kan fortsatt ikke sykle.
Den sykkelen ble en forbannelse. Den kom for lett til meg. :?
INKOGNITO
Innlegg: 390
Registrert: 07 jan 2018, 04:24

#4177

Kan de være noe av den samme forbannelsen Støre lider av etter å ha arvet Jøtul tro? Skulle nesten tro han bare sitter foran apatisk ved ovnen og glor, uten en gang å forsøke forstå hva noe sånn brukes til. At de kaller ham tåkefyrste har nok da gjerne med hans forsøk på grønnvasking og at han mener det som kommer opp av piper kun skal kalles tåke. :mrgreen:
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#4178

Forbannelse... det har aldri gjaldt penger. De ble jeg fort vant med og brukte dem opp etter hvert :mrgreen:
Verre med sykkelen.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4179

Nok til baht 3,37 på overføring
Sek til baht 3,44 på overføring
Nok til sek 1,14

Kan være litt å tjene med å overføre sek idag omndet er snakk om store beløp
🌞
Svar

Gå tilbake til «Økonomi og næringsliv»