fotball vm 2018

Her diskuterer vi litteratur, tv-programmer, film, konserter, kunst, musikk mm.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#1

RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#2

Ja fotball VM må jeg prøve å få med meg. Altid litt begivenhet.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Thaibreak
Innlegg: 787
Registrert: 21 okt 2017, 23:18

#3

Fotball-VM skal konsumeres med et massivt innkjøpt lass med potetgull, pizza, og et lager med drikke som passer for anledningen. Man må jo være litt sporty som står i stil med begivenheten, så da blir det vel energidrikker. På med fotballskoa og fram med lærkula.
Her skal det følges hvert tåspark, hver innsidepasning, hver takling, hvert langskudd, og hver bevegelse av kronidioten Ramos. Ronaldo skal sette sine sjanser himmelhøyt over, Özil skal slå de magiske pasningene sine, og Frankrike skal sendes hjem i skam. Svenskene skal ned på jorda igjen, mens danske vil kunne bruke dynamitten sin, og sette fyr på russiske damer i korte skjørt.
Islendingene blir favorittene mine, de skal vise at å ha 300.000 fotballidioter på øya, er alt som skal til. Masse foppall skal spilles, mye vil skje, og Tyskland vinner til slutt 1-0. Da er verden i vater.

Dette skal bli haraball, kom igjen Norge! Eller vent litt... Neste gang?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

ingenting var som når Norge slo England og Brasil, men det er lenge siden nå. Sendetider og slikt passer vel dårlig for en som står opp før sola i Thailand, så det skal vel mye til for å kunne henge med på direkten, men sluttspillene blir vel å få med seg vil jeg tro. Ihvertfall siste halvdel. Husker jeg var i Benidorm når Tyskland slo England, det var litt av ett syn ute på gatene der da sett fra stamstedet vårt. Heldigvis ikke så mye bråk inne, men i gatene så gikk det hardt for seg tidvis.
🌞
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#5

Så på sendeoversikten der at en stor del av kampene er tilgjengelig i 4K på Thai 4k channel. Noen som vet hvordan denne kanalen distribuerer signalene? Kabel-TV/Satelitt/Nett-TV.

Vet at alle kampene vil være tilgjengelig i 4K i noen land.

Her hjemme i Norge er det ingen som skal sende VM i 4K, foreløpig er det bare Viasat som har sendt noen få kamper fra Champions League med 4K og hverken NRK eller TV2 som har rettigheter til fotball-VM har noen distribusjon her.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

tdr skrev: 01 jun 2018, 19:10 Så på sendeoversikten der at en stor del av kampene er tilgjengelig i 4K på Thai 4k channel. Noen som vet hvordan denne kanalen distribuerer signalene? Kabel-TV/Satelitt/Nett-TV.

Vet at alle kampene vil være tilgjengelig i 4K i noen land.

Her hjemme i Norge er det ingen som skal sende VM i 4K, foreløpig er det bare Viasat som har sendt noen få kamper fra Champions League med 4K og hverken NRK eller TV2 som har rettigheter til fotball-VM har noen distribusjon her.
Fotball VM skal sendes gratis i Thailand i det minste, og det er jo bra.

https://www.bangkokpost.com/news/sports ... ee-in-full
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#7

Phay skrev: 31 mai 2018, 18:41 ingenting var som når Norge slo England og Brasil, men det er lenge siden nå. Sendetider og slikt passer vel dårlig for en som står opp før sola i Thailand, så det skal vel mye til for å kunne henge med på direkten, men sluttspillene blir vel å få med seg vil jeg tro. Ihvertfall siste halvdel. Husker jeg var i Benidorm når Tyskland slo England, det var litt av ett syn ute på gatene der da sett fra stamstedet vårt. Heldigvis ikke så mye bråk inne, men i gatene så gikk det hardt for seg tidvis.
kampene begynner kl til normal tid thai tid å norsk tid
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#8

tdr skrev: 01 jun 2018, 19:10 Så på sendeoversikten der at en stor del av kampene er tilgjengelig i 4K på Thai 4k channel. Noen som vet hvordan denne kanalen distribuerer signalene? Kabel-TV/Satelitt/Nett-TV.

Vet at alle kampene vil være tilgjengelig i 4K i noen land.

Her hjemme i Norge er det ingen som skal sende VM i 4K, foreløpig er det bare Viasat som har sendt noen få kamper fra Champions League med 4K og hverken NRK eller TV2 som har rettigheter til fotball-VM har noen distribusjon her.
true sat
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#9

chelsea skrev: 02 jun 2018, 02:11 kampene begynner kl til normal tid thai tid å norsk tid

Ser finalen går kl 16, men kamper som går kl 20 norsk tid kommer jeg til å slite litt med, om det ikke er noen spennende oppgjør. Argentina og Island skal jeg se i det minste.

https://www.fotballkanalen.com/vm/kampe ... or-vm-2018
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#10

Phay skrev: 02 jun 2018, 06:49 Ser finalen går kl 16, men kamper som går kl 20 norsk tid kommer jeg til å slite litt med, om det ikke er noen spennende oppgjør. Argentina og Island skal jeg se i det minste.

https://www.fotballkanalen.com/vm/kampe ... or-vm-2018
wow kl 01.00 :mrgreen:
Svar

Gå tilbake til «Kulturhjørnet»