Verdens beste flymat

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

På den årlige World Airline Awards som ble avholdt i London var en av kategoriene beste flymat.
20 millioner passasjerer har vært med på å vurdere over 300 selskap i denne undersøkelsen.

Ikke uventet er det selskap fra Asia og Midtøsten som er ledende i kåringen om best flymat.

Thai Airways som ble kåret til vinner i kategorien best flymat vant også kategorien verdens beste økonomiklasse.
Siden 2009 har selskapet operert en direkterute mellom Oslo Lufthavn og Bangkok, og ble det første asiatiske selskapet med fast rute til Gardermoen.

Selskapet har inkludert servering i alle klassen på den 11 timer lange flyturen fra Oslo, og ut fra rangeringen ser det ut til at passasjerene som reiser på dette selskapets rutenett setter pris på kvaliteten på det de får servert om bord.

De har i alle fall sendt Thai helt til topps på verdenskåringen for 2018.
Kåring: Her får du verdens beste flymat
De selskapene som ifølge årets kåring har den beste flymaten er:

1. Thai Airways

2. Singapore Airlines

3. Emirates

4. Qatar Airways

5. Turkish Airlines

6. Asiana Airlines

7. EVA Air

8. ANA All Nippon Airways

9. Japan Airlines

10. Lufthansa
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
INKOGNITO
Innlegg: 390
Registrert: 07 jan 2018, 04:24

#2

Dette sier vel mest om hvor dårlig resten av flyselskapenes mat smaker og ille de dårligste er. :cry:
Jeg reiste med thai sist og syntes Norwegian sin mat vanlig vis er bedre.
Hadde denne kåringen vært for minst 20 år siden kunne jeg forstått resultatet, nå er mat og service bare som en skygge av hva thai var da.

Neste tur er det Norwegian igjen, men det er bare fordi det var så billig billett å få tak i.
Ellers er jeg dritt lei hele Norwegian og deres forsinkelser med påfølgende utspekulert og lite informasjon samt null service. :D
Satuk
Innlegg: 7
Registrert: 21 okt 2017, 17:50

#3

tdr skrev: 21 jul 2018, 19:45 På den årlige World Airline Awards som ble avholdt i London var en av kategoriene beste flymat.
20 millioner passasjerer har vært med på å vurdere over 300 selskap i denne undersøkelsen.

Ikke uventet er det selskap fra Asia og Midtøsten som er ledende i kåringen om best flymat.

Thai Airways som ble kåret til vinner i kategorien best flymat vant også kategorien verdens beste økonomiklasse.



Kåring: Her får du verdens beste flymat
Har reist med Thai de siste 10-15 turene til Thailand- Det kan ikke være mye ¨å glede seg over maten i andre selskap om Thai er no. 1. Middag er allrid OK men frokostgkørma er en kkatastrofe. Hvorfor de serverer omelett tilfrokpst er for meg engåte
Svar

Gå tilbake til «I lufta»