Norwegian er seiglivet

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#101

Finnair er jo ikke så verst... Nye fly og verdens sikreste air company. Må betale for drinker, men har man ikke råd til det så bør man bli hjemme. :D
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#102

Finnair er jo ikke så verst... Nye fly og verdens sikreste air company. Må betale for drinker, men har man ikke råd til det så bør man bli hjemme. :D
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#103

Wood1958 skrev: 06 okt 2020, 23:24 @anmeno
@CAT
Selv med skrapet kasse skraper de litt mere og gir seg ikke uten kamp
https://flysmart24.no/2020/10/06/svarer ... til-bunns/
Jeg håper at Norwegian overlever og Wizz mislykkes i sin satsing på Norge, jeg tipper at Wizz kun er interessert i gull rutene og da er de ubrukelig for meg.
wiking
Innlegg: 442
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#104

MrDemongas skrev: 07 okt 2020, 13:04 Finnair er jo ikke så verst... Nye fly og verdens sikreste air company. Må betale for drinker, men har man ikke råd til det så bør man bli hjemme. :D
Jeg tok jo Finnair sist jeg reiste til Thailand i 2019. Widerøe fra Trheim til helsinki og finnair til Bangkok. Bra fly og bra selskap. Men ble jo overrasket over at det ikke var gratis drinker -spesielt når man veit om konsumet til Finnene , muligens derfor det ikke er gratis drinker. Nå var dette ikke noe problem for meg siden jeg sjelden drikker noe alkohol når jeg tar fly. :D
You Never walk Alone :D
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#105

MrDemongas skrev: 07 okt 2020, 13:04 Finnair er jo ikke så verst... Nye fly og verdens sikreste air company. Må betale for drinker, men har man ikke råd til det så bør man bli hjemme. :D
Alkohol er ikke så viktig for flyturen, og Finnair er ett veldig godt alternativ så absolutt.
🌞
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#106

Kanskje like greit med restriksjoner på alkohol når man vet hvor mye styr Norwegian hadde på sine Oslo-Bangkok avganger pga fulle bråkebøtter. Finnene er vel ikke noe bedre :lol: så fri flyt av alkohol er nok en dårlig ide.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#107

RobertX skrev: 08 okt 2020, 14:48 Kanskje like greit med restriksjoner på alkohol når man vet hvor mye styr Norwegian hadde på sine Oslo-Bangkok avganger pga fulle bråkebøtter. Finnene er vel ikke noe bedre :lol: så fri flyt av alkohol er nok en dårlig ide.
Se det positive i det, det er tross alt disse som etterlyses, kvalitetsturister som har råd til å ta seg en dram uten å klage over prisen og dermed subsidierer lave priser for andre.
Det er jo mange videoer på nett hvor det er "kravstore bråkemakere" som blir nektet å fly uten å ha drukket også.
En som har fått en pinne kan kanskje være dårlig innflytelse på barn , men de reiser jo noen ganger med foreldre som lar de få utagere også.
En sidemann som sover kan også være mere behagelig i forhold til en som har abstinenser. (slikt kan kanskje bli problemer med karantenen foresten)
:D :D
Dagen problem blir kanskje mere hvem som flyr og når samt hvor
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#108

Vi reagerer jo forskjellig på alkohol. For min egen del så blir jeg bare døsig og liker en dupp. Andre blir aggresiv og helt på tuppa, mens noen tror de er Leif Juster.
Skal man ødelegge en flyreise for andre bør man i det minste betale for det. Flymat, dessert og en cognac... får meg til å slappe av.
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#109

MrDemongas skrev: 08 okt 2020, 17:14 Vi reagerer jo forskjellig på alkohol. For min egen del så blir jeg bare døsig og liker en dupp. Andre blir aggresiv og helt på tuppa, mens noen tror de er Leif Juster.
Skal man ødelegge en flyreise for andre bør man i det minste betale for det. Flymat, dessert og en cognac... får meg til å slappe av.
Aldri vært på en lang flyreise uten alkoholservering. Heldigvis. Kun en enkelt gang har berusede medpassasjerer vært til plage og det var når vi fikk sete sammen med en kar som ganske kjapt etter avgang ble synlig beruset, brautende og høyrøstet. . Det endte med at også jeg (tro det eller ei) ble nektet servering (løste seg når jeg fikk snakket med cabin-crew under fire øyne). Fyren var norsk, middelaldrende, skallet, sterkt tatoverte store overarmer, iført singlet, gullkjede og skulle naturligvis til Pattaya. Full pakke der, altså. Guuud så Harry !!! Forsto rimelig kjapt at han hadde hatt i seg noe annet enn bare alkohol. Det kjedelige i en slik situasjon er at man kommer seg jo ikke unna. Det er bare å jatte med.
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#110

RobertX skrev: 08 okt 2020, 14:48 Kanskje like greit med restriksjoner på alkohol når man vet hvor mye styr Norwegian hadde på sine Oslo-Bangkok avganger pga fulle bråkebøtter. Finnene er vel ikke noe bedre :lol: så fri flyt av alkohol er nok en dårlig ide.
Skjønner jeg har vært heldig, har skrevet det før. Hatt lite problemer med Norwegian, og aldri opplevd bråk på flyet. Er vel et sånn syden problem det??

De var mitt første valg så sant det passet. Jeg har reist til Thailand på impuls, flere ganger (når jeg skjønte det passet med jobb), litt flexi i min verden😆 men da brukte jeg bare Finn.no og fant den billigste(måtte ikke være direkte) Og Finnair kom ofte bra ut. De er antageligvis et bunnsolid selskap. Så kommer nok til å bruke de i fremtiden.
Fri drinker blir nevnt, det er ikke så viktig, men en stäkare eller 2 hører med.
Norwegian kommer nok ikke til å fly oss til bkk mer dessverre.
Lucifer is back :evil: :twisted:
Svar

Gå tilbake til «I lufta»