Norwegian Longhaul siste fly?

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Wood1958
Innlegg: 4142
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#11

riflefish skrev: 20 apr 2020, 17:18 ja ringvirkningene av viruset er kolossalt ,
ja «
uvirkelig liksom» men det er virklig,
nå har nok flyprodusentene også enorme
likviditets problemer ,
lurer på hvor det hele vil ende,🙄
Noen spår ihverfall dyrere priser
https://www.dinside.no/reise/spar-prish ... r/72378708
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#12

Skulle ønske SAS hadde startet opp igjen til Bangkok , syntes også det er hyggelig med smilende eldre skandinaviske flyvertinner.

Men uansett får jeg håpe ett eller annet flyselskap starter opp igjen så kanskje jeg kommer meg til Thailand igjen :D
Livet mitt er en dans på nevroser :D
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#13

Reinkarnert Pelle skrev: 22 apr 2020, 10:20 Skulle ønske SAS hadde startet opp igjen til Bangkok , syntes også det er hyggelig med smilende eldre skandinaviske flyvertinner.

Men uansett får jeg håpe ett eller annet flyselskap starter opp igjen så kanskje jeg kommer meg til Thailand igjen :D
Først må vel grensene åpne. Slipper man inn i Thailand som vanlig turist i dag?
Ikke det jeg vet. Evt når det blir så finnes det flere alternativer, om ikke direkte ruter.
Norwegian går mest sannsynlig konkurs. SAS kommer ikke med direkteruter, de blir for dyre.
Thaiairways starter vel opp flygninger igjen så fort det blir mulig, om ikke daglige ruter men hvertfall direkte flygninger.
Prisene kommer nok til å være høye i lang tid.(selv om drivstoffet er blitt billig).
det blir nok mye styr og dokumentasjon/testing før man slipper inn på fly og ut av flyplassen.
En epoke er over nå, vi nordmenn har flydd billig til Thailand i mange år. Kjøpekraften har vært sterk og mange har flydd flere ganger i året, meg inkludert. Ble 4 turer i fjor.
Gøy så lenge det varte. Rundt 2500_3000 betalte jeg for t/r i glansdagene.
RIP Norwegian.
Lucifer is back :evil: :twisted:
MrDemongas
Innlegg: 1014
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#14

Regner med billettpriser på 15 tusen kr og som du sier, strenge sikkerhetstiltak. Om det beste scenarioet skulle inntreffe. Alt annet likt ser jeg for meg opprør og sult. Ikke hungersnød, men en MDG-situasjon der folk må spise ting de aldri har sett for seg før.
Wood1958
Innlegg: 4142
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#15

Vet ikke hvor mye slikt fordyrer, men det er nok fremdeles dyre disse testene.
Men da kan jo setekapasiteten kanskje utnyttes?
Leste om at de skulle forsøke , nå har de vist hatt første testtur.

https://www.emirates.com/media-centre/e ... assengers/
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#16

Det er uansett mye å glede seg over i "nåtiden" når man er Nordmann,

Med kommunikasjon med andre i "hele verden" i nåtid,

Man skal heller ikke langt tilbake i tid, om man for eksempel reiste en tur til Asia tok det gjerne hele livet ;-)
Livet mitt er en dans på nevroser :D
Svar

Gå tilbake til «I lufta»