Internet Oslo - Bangkok - Oslo

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Har nå testet ut Norwegian sitt premium tilbud tur retur, og må si det har vært en grei fornøyelse å være på nett til og fra Afghansk luftrom.

3 timer for 5 euro ca, og er ikke sikker på om det virker lenger bak i flyet, da jeg har sittet på rad 6 og 7 rett etter premium.

Noen andre som har erfaring med ruter med grei surfekvalitet?

Altså jeg kan poste bilder og slikt på sosiale medier, men streaming har det vært dårlig på den båndbredden jeg valgte. Stream surf er 13 euro for 3 timer.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#2

Det er en gratis versjon også men den ga jeg opp fort, og over Himalalya så var det ikke noe suksess overhode, så til og fra Afghanistan rundt Kabul har det funket bra.
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#3

når jeg flyr til europa så tar jeg dem som går på kveld natt da gidder man ikke sitte forann internet når man sitter i fra fra mellom 10 til 12 timer hver dag
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#4

Phay skrev: 12 des 2019, 13:18
Noen andre som har erfaring med ruter med grei surfekvalitet?

Altså jeg kan poste bilder og slikt på sosiale medier, men streaming har det vært dårlig på den båndbredden jeg valgte. Stream surf er 13 euro for 3 timer.
Sånn for oss som ser nytten i å kunne være online under flyturen kan det se ut som Emirates har oppgradert noe. En kamerat flydde med de nå sist lørdag og det var stadige oppdateringer fra han på sosiale medier i tillegg til at han var aktiv på Messenger.

For hans reisefølge som er i Thailand første gangen er Emirates det beste flyselskapet han vet etter de viste Liverpool sin kamp live på skjermene.

Skal selv teste hvordan Emirates er på nett når jeg flyr ned i januar, så tester jeg Qatar i mars på neste tur.

Tilbakemelding kommer.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Svar

Gå tilbake til «I lufta»