Norwegian priser!

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#21

tdr skrev: 27 nov 2019, 11:25 Sommerrutene OSL-BKK avvikles.



Les mer: Norwegian tar nye grep: Legger ned alle langdistanserutene i Stockholm og København
Der fikk vi svaret på de høye prisene. ;)
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#22

Der røyk sommer ruta til og fra BKK også

«
We are sorry to inform you that we regrettably will not be operating our summer flight schedule between Oslo and Bangkok from 29 March 2020.
We understand this is frustrating and we are working hard to provide you with alternatives to minimise the impact.»
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#23

Plutselig blir nabolandene litt mer interessante, om mellomlanding blir fremtiden, da mister Thailand fordelen sett fra min side rimelige direkte ruter fra Oslo, og forsterker baht’en seg ytterligere, strengere visa krav for eksempel jeg som ligger i grenseland på 7 måneder i året +-, så er man plutselig i ett annet land og ferierer!
🌞
Wood1958
Innlegg: 4142
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#24

Phay skrev: 27 nov 2019, 12:16 Der røyk sommer ruta til og fra BKK også

«
We are sorry to inform you that we regrettably will not be operating our summer flight schedule between Oslo and Bangkok from 29 March 2020.
We understand this is frustrating and we are working hard to provide you with alternatives to minimise the impact.»
Hva årsaken ligger i kunne vært inntresant å få greie på.ble det bestemt av kinesere fks for å manøvrere Norwegian ut av markedet etc.
Ikke lett å vite hva som foregår i luftfartsbuisness. Vi må vel bare betale hva det koster eller som du nevner reise andre steder.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#25

Tok en halvtime før jeg fikk beskjed om at beløpet for billetten var tilbakeført til kortet, etter at jeg klikket på tilbakeføring på appen! De har forberedt dette godt ser det ut til.
🌞
Wood1958
Innlegg: 4142
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#26

Phay skrev: 27 nov 2019, 13:51 Tok en halvtime før jeg fikk beskjed om at beløpet for billetten var tilbakeført til kortet, etter at jeg klikket på tilbakeføring på appen! De har forberedt dette godt ser det ut til.
Får en tid en dag, så kannskje sjekke opp om dette kinesiske innvesteringsfirma(bank) har innvesteringer i et konkurerende selkap.
Slikt skjer jo
Så blir kanskje norwegianflyene leaset ut til de og vi kan fly( litt dyrere) på samme rute he he
Wood1958
Innlegg: 4142
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#27

Var vist litt mere om årsaker her og ikke bare ruter fra Norge som ble påvirket.

https://www.aviation24.be/airlines/norw ... openhagen/
Sist redigert av Wood1958 den 27 nov 2019, 17:20, redigert 1 gang totalt.
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#28

anmeno skrev: 08 nov 2019, 16:19 Det er ett eller annet merkelig med Bangkok ruta til Norwegian, det er kun der de har så høy pris fra april og senere, driver de og vurderer om de skal legge den ned mon tro....
tdr skrev: 27 nov 2019, 11:25 Sommerrutene OSL-BKK avvikles.

Les mer: Norwegian tar nye grep: Legger ned alle langdistanserutene i Stockholm og København
Det var som faen at jeg skulle få rett i mine antagelser :-(
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#29

anmeno skrev: 27 nov 2019, 16:19 Det var som faen at jeg skulle få rett i mine antagelser :-(
Like greit at du fikk rett... ;)

Så dårlig det var til Oslo sist gang er det like greit de legger ned hele ruta..

.noe av det værste jeg har opplevd noen gang på en flyreise hva det angår service og tilbud..

..så jeg gruer meg når jeg skal tilbake til Bangkok senere...

..for min del tenkte jeg aldri mer Norwegian, så det er samme pokker hva de gjør for min del på den ruta akkurat nå ;)

Men flyene er fulle, så hvor problemet ligger er ikke godt å si..Enda ett flyselskap med mellomlanding/transit Stockholm eller København tenker jeg..spare penger? da tar jeg heller thai airways igjen...

..jeg reiste norwegian for at prisen på thai airways og premium var ofte den samme...så dårlig det var sist gang på premium trodde jeg ikke var mulig på langreise..

Norwegian er vel enda ett selskap som lander i Sverige, og svenskene tar over..som alltid..lol..
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#30

kjørt Norwegian engang aldri mere faen dårlig fly dårlig mat det var der, underålding på tv dårlig greier :x
Svar

Gå tilbake til «I lufta»