Qatar Airways øker antall avganger fra Oslo

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Qatar Airways øker tilbudet fra Oslo fra 2. desember, noe som forhåpentlig vil gjøre det lettere å finne konkurransedyktige priser til deres mange destinasjoner i Asia.

Selv har jeg gode erfaringer med Qatar, spesielt etter at den nye terminalen ble åpnet for noen år siden. Flyr de gjerne igjen og ofte har jeg funnet gode priser med direkte søk fra EVE som blir min nærmeste flyplass. En periode var prisene til og med bedre EVE-BKK enn OSL-BKK med Qatar.


QATAR ØKER TIL 2X DAGLIG MELLOM DOHA OG OSLO

Fra og med den 2. desember vil Qatar Airways øke fra 10 til 14 ukentlige rundturer mellom Doha og Oslo.

Oslo lufthavn har sett en pen vekst i langdistanseruter de siste årene, og denne gang er det Qatar som øker sin tilstedeværelse ytterligere. Begge de daglige rundturene ligger inne med en Airbus A350-900XWB.

Rutetider

Rutetidene som ligger inne fra og med 2. desember viser en daglig morgen- og ettermiddagsavgang til Doha, som bør gi gode muligheter for connections videre ut via Qatar sitt rutenettverk.

Følgende rutetider ligger inne fra og med 2. desember:
  • QR179 DOH 0140 – 0635 OSL
  • QR175 DOH 0900 – 1355 OSL
  • QR180 OSL 0745 – 1620 DOH
  • QR176 OSL 1555 – 0030+1 DOH

Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Svar

Gå tilbake til «I lufta»