VIP service på Suvarnabhumi

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar
Asiagirl
Innlegg: 197
Registrert: 21 okt 2017, 20:52

#1

For de som ønsker VIP service/fast track , og ikke har buisness billetter er det fremdeles mulig på Suvarnabhumi. Bruker denne tjenesten ved ankomst og retur.
Bangkok AirPort VIP service/limousin service. I kveld gikk det over all forventning.
Fra vi møtte «ledsager»/representant til vi var igjennom passkontroll tok det 10 min.
Hadde sjekket inn på forhånd på nettet, så leverte bagasje kjapt. Ingen kø. Når vi nærmet oss security check området til fast track, kom en immigration offiser ut og møtte oss. «Ledsager» hadde kontaktet han underveis. Ble fulgt inn til security check, og når vi kom til passkontroll sto offiseren og ventet. Det var noen køer der, så han åpnet opp luka si og vi fikk komme til han. I tillegg var han blid, smilte og ønsket oss god tur.
Holdt på å ramle i bakken av sjokk😄
Så anbefales for de som ønsker en smooth retur.
Alt dette på 10 min. Og da betaler jeg gjerne for å slippe køøøø
Men klart dette avhenger jo av om hvor lang køen er ved avlevering av bagasje. Men Internett check in køene er alltid korte/kjappe.
Kan nevne at i fjor brukte vi omtrent samme tid, på buisness klasse, der er det sjelden kø.
wiking
Innlegg: 441
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#2

bare en ting å si wow
You Never walk Alone :D
Svar

Gå tilbake til «I lufta»