Regjeringen prayut vurdere og forby bilbruk

Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#21

Når samtlige barn i Bangkok og omegn utvikler astmasymptomer som er gammelt nytt..jeg skrev om det i ett eldre innlegg..så er dette akkurat det som lederskapet holder på med..de bryr seg ikke..livet de har er så bra og avstanden til folket så fjernt at de trenger ikke å gjøre så spesielt mye..Og kongen lever livet med ren atomfri luft i Tyskland..du verden for en tabbe det var å komme til Thailand lol..men vi får se hvor lenge jeg elsker kone før jeg kapitulerer eller dør av forurensning.. ;)
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#22

Kolami skrev: 27 jan 2020, 10:25 Når samtlige barn i Bangkok og omegn utvikler astmasymptomer som er gammelt nytt..jeg skrev om det i ett eldre innlegg..så er dette akkurat det som lederskapet holder på med..de bryr seg ikke..livet de har er så bra og avstanden til folket så fjernt at de trenger ikke å gjøre så spesielt mye..Og kongen lever livet med ren atomfri luft i Tyskland..du verden for en tabbe det var å komme til Thailand lol..men vi får se hvor lenge jeg elsker kone før jeg kapitulerer eller dør av forurensning.. ;)
jeg tror at grep tvinger seg raskere en noen sinne fram!
nå er den verste måneden med fralandsvind over! mesteparten av smogen og pm 2,5
er nå i provinsene og utenfor der halve befolkningen bor,
det jobbes nå med nye lovforslag om. 2 x brenning av sukker roer
men pm 2,5 nivå minimum ikke helse farlig er 50 men who har satt grensen til 25


ad hans majestet
han er nå ombordstigning på en nyervervet yacht!
den lå enstund utenfor ocean marina på jomtien før den reiste m følge til sirasha
derfra gikk ferden vidre forbi brygga der vi bor med politivakter langs kysten før den
gikk vidre opp chaoprao river
der har nå yachten reist i fra ,
så kongen styrer nok kongeriket fra yachten
« rykter» sier den hadde retning ut skam gulfen!
kongen er nok ombord. det er to helikoptre
som følger båten!
alt annet er hemmelig
( lite trolig han har dratt mot tyskland)
har googlet ikke funnet foto av den nyervervede yacht ,
hvor pris er ukjent
har hørt mange priser,
det er heller ikke oppgitt hvilke verft
skuta er bygd!
kansje italiensk ?,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»