"Prinsesse" fratatt titler

Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Sykepleieren som ble utdannet flyger og utnevnt til general av den nye kongen er nå fratatt sine alle sine titler, militær rank og posisjoner. I tillegg er hun fratatt kongelige dekorasjoner. Bakgrunnen skal være at hun ikke har forholdt seg til riktig oppførsel og skal visstnok ha vært illojal mot kongen.

Sineenart titles, ranks removed
His Majesty the King has removed all the titles, military ranks and positions of Chao Khun Phra Sineenart Pilaskalayanee, as well as recalling all the royal decorations she was given, for failing to conform with codes of conduct for palace officials and being disloyal to His Majesty.

The royal announcement was published in the Royal Gazette today (Oct 21) and took effect on the previous day.

According to the announcement, Chao Khun Phra Sineenat had opposed the coronation of Her Majesty the Queen after the royal marriage on May 1, 2019. She had been openly against the ceremony, applied pressure to prevent the coronation from taking place and, driven by ambition, had tried ways and means to get His Majesty to appoint her instead, according to the announcement.

“Despite her expectations, the ceremony took place. She also breached royal authority by issuing orders involving Their Majesties’ activities.”
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
MrDemongas
Innlegg: 1014
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#2

Uverdig behandling av en up and cuming young woman.
Men nå er det bare å vente på den neste konkubinen som hentes inn fra BKKs mange salonger. Jeg har flere tips om HKH vil ha noen, men jeg stiller vel som amatør i rådgivningskøen som AF kan varte opp med. :roll:
Brukeravatar
e-golf
Innlegg: 322
Registrert: 07 jun 2018, 22:57

#3

MrDemongas skrev: 21 okt 2019, 23:56 Uverdig behandling av en up and cuming young woman.
Men nå er det bare å vente på den neste konkubinen som hentes inn fra BKKs mange salonger. Jeg har flere tips om HKH vil ha noen, men jeg stiller vel som amatør i rådgivningskøen som AF kan varte opp med. :roll:
Jeg tror at HKH klarer seg fint. Han vasser nok i damer uansett tips eller ei!
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

e-golf skrev: 22 okt 2019, 03:53 Jeg tror at HKH klarer seg fint. Han vasser nok i damer uansett tips eller ei!
Og hva med hans forbruk av damer og mennesker vil si for thailands befolkning og videreføring av moral og holdninger som en ansvarlig person med makt og viktig rolle for landet?

Tror du ikke at dette er ett tilbakesteg for kvinners rettigheter og sikkerhet?

Hva om du har en datter i Thailand? Hva tenker du om det?
Sist redigert av Phay den 22 okt 2019, 04:36, redigert 1 gang totalt.
🌞
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#5

Håper han ramler ned flytrappa i Munchen og knekker nakken. Hæslig fyr.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
e-golf
Innlegg: 322
Registrert: 07 jun 2018, 22:57

#6

Phay skrev: 22 okt 2019, 04:01 Og hva med hans forbruk av damer og mennesker vil si for thailands befolkning og videreføring som en ansvarlig person med makt og viktig rolle for landet?

Tror du ikke at dette er ett tilbakesteg for kvinners rettigheter og sikkerhet?

Hva om du har en datter i Thailand? Hva tenker du om det?
Det høres ikke ut som du er edru! Nå har jeg ikke en datter i thailand, ei heller har jeg nevnt forbruk av damer:)
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#7

jeg sendet mell til henne om hun tregte trøst se om hun svarer meg ;)
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#8

Ja..hva skjedde med de 2 infanteri bataljonene btw? jeg står på at det var hun som tok kontrollen..og tenk å få de lojale for seg og sitt..
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#9

e-golf skrev: 22 okt 2019, 04:36 Det høres ikke ut som du er edru! Nå har jeg ikke en datter i thailand, ei heller har jeg nevnt forbruk av damer:)
Det var bare ett retorisk spørsmål, må ikke ta det personelig 🤗
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#10

chelsea skrev: 22 okt 2019, 06:46 jeg sendet mell til henne om hun tregte trøst se om hun svarer meg ;)
Blir da Hedemarking👌🏼
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»