Velkommen til Asianet.no

REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.

Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.

NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.

PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.

mvh
-asianet.no

Revolut og Transferwise

Brukeravatar
Nomade
x 238
Kontakt:

25 sep 2019, 10:26

sikry skrev:
24 sep 2019, 16:32
Glemte å ta med at jeg overfører aldri mindre enn 20000 Nok. Når jeg satte 20000 til overføring i kalkulatoren til TW ble det et gebyr på 205 Nok , altså for min del ca. 85 Nok. mere.
Som sagt ikke se deg blind på gebyret! Se på hva du får inn på konto i din bank ;)
0 x
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
x 2844
Kontakt:

05 jun 2020, 17:22

Lenge siden siste aktivitet her.

Litt tilleggsopplysninger:

Revolut kortet som jeg benytter til alle hverdagshandler har fått noen tillegg siste månedene.

Den viktigste er et norsk kontonummer slik at man kan benytte dette for alle overføring fra vanlige norske bankkontoer. Kontonummeret gjelder per nå for norske overføringer til konto. Ved overføring fra utlandet kan man benytte SWIFT informasjon som ligger tilgjengelig i app.

Det er mulig å opprette Junior-konto for barn fra 7-18 år.

Det er mulig å gjøre handler på aksjer, råvarer (eks gull) og kryptovaluta direkte i app.

Når det gjelder Transferwise har jeg bare positivt å si. Benyttet de til betaling av depositum og alle husleier utenom en i Thailand. God kurs, lave gebyrer og raskt på mottakers konto uten gebyrer for han. På konto senest dagen etter.

Betalte en leie med Revolut og det ble dyrere; gebyrer, kurs og lengre tid. I tillegg gebyr for mottaker.

Vil fortsette benytte begge disse kortene slik jeg har gjort det til nå.
2 x
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet
x 6026

05 jun 2020, 18:00

tdr skrev:
05 jun 2020, 17:22
Lenge siden siste aktivitet her.

Litt tilleggsopplysninger:

Revolut kortet som jeg benytter til alle hverdagshandler har fått noen tillegg siste månedene.

Den viktigste er et norsk kontonummer slik at man kan benytte dette for alle overføring fra vanlige norske bankkontoer. Kontonummeret gjelder per nå for norske overføringer til konto. Ved overføring fra utlandet kan man benytte SWIFT informasjon som ligger tilgjengelig i app.

Det er mulig å opprette Junior-konto for barn fra 7-18 år.

Det er mulig å gjøre handler på aksjer, råvarer (eks gull) og kryptovaluta direkte i app.

Når det gjelder Transferwise har jeg bare positivt å si. Benyttet de til betaling av depositum og alle husleier utenom en i Thailand. God kurs, lave gebyrer og raskt på mottakers konto uten gebyrer for han. På konto senest dagen etter.

Betalte en leie med Revolut og det ble dyrere; gebyrer, kurs og lengre tid. I tillegg gebyr for mottaker.

Vil fortsette benytte begge disse kortene slik jeg har gjort det til nå.
bukker og takker🌹
2 x
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Generelt»