Tror du på menneskeskapt klimapåvirkninger? Avstemning!

Svar

Jeg mener menneskeskapte klimapåvirkninger er

Dommedagsprofetier med fabrikkerte bevis
4
22%
Høyest sannsynelig
5
28%
En blanding mellom menneskapte og naturlige, usikker på om det har noen påvirkning overhode
3
17%
En blanding mellom menneskapte og naturlige, men vår påvirkning aksellerer prosessen
5
28%
Vet ikke
1
6%
Jeg bryr meg ikke
0
Ingen stemmer
 
Stemmer totalt: 18
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Ganske så rett frem og grei poll for å logge stemningen på forumet. Det er jo mange som bare er innom og leser, så greit måte å si sin mening uten å måtte skrive innlegg.
🌞
wiking
Innlegg: 441
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#2

Nei på klimahysterikerne og dommedagsprofeten tror jeg ikke noe på. C02 er livets gass. Og det som klimahysterikerne predikere om at 97 % av vitenskapsmenn er enig i at C02 og klima er menneskeskapt er avist som et falsum flere ganger. Leser man bare mainstream media og dommedags profetene så blir man jo hjernevasket til å tro på dette dommedags predikeringen. Og dommedagsprofetiene har jo slått feil gang etter gang. C02 er livets vann uten c02 ingen liv. En del mener jo også at det er for lite c02 nå. Og sammenhengen mellom c02 og tempereatur stemmer jo ikke - altså det som dommedags profetene predikere. Og det med temperatur er det jo mye usikkerhet i- altså måling av gjennomsnitt på jorden. Feil plassering osv. Se bare her i Norge da et sted ikke fikk godkjent en temperatur rekkord pga feilplasering som medførte feilmåling. Da kan man tenke seg hvor mye feilmåling det kan bli ved å ta gjenomsnitt for hele jorden. :D
You Never walk Alone :D
Wood1958
Innlegg: 4142
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#3

wiking skrev: 25 jan 2020, 16:23 Nei på klimahysterikerne og dommedagsprofeten tror jeg ikke noe på. C02 er livets gass. Og det som klimahysterikerne predikere om at 97 % av vitenskapsmenn er enig i at C02 og klima er menneskeskapt er avist som et falsum flere ganger. Leser man bare mainstream media og dommedags profetene så blir man jo hjernevasket til å tro på dette dommedags predikeringen. Og dommedagsprofetiene har jo slått feil gang etter gang. C02 er livets vann uten c02 ingen liv. En del mener jo også at det er for lite c02 nå. Og sammenhengen mellom c02 og tempereatur stemmer jo ikke - altså det som dommedags profetene predikere. Og det med temperatur er det jo mye usikkerhet i- altså måling av gjennomsnitt på jorden. Feil plassering osv. Se bare her i Norge da et sted ikke fikk godkjent en temperatur rekkord pga feilplasering som medførte feilmåling. Da kan man tenke seg hvor mye feilmåling det kan bli ved å ta gjenomsnitt for hele jorden. :D
Ja samtidig åpner jo det for feilmåling motsatt vei.Dvs målt for lite stigning.
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#4

wiking skrev: 25 jan 2020, 16:23 Nei på klimahysterikerne og dommedagsprofeten tror jeg ikke noe på. C02 er livets gass. Og det som klimahysterikerne predikere om at 97 % av vitenskapsmenn er enig i at C02 og klima er menneskeskapt er avist som et falsum flere ganger. Leser man bare mainstream media og dommedags profetene så blir man jo hjernevasket til å tro på dette dommedags predikeringen. Og dommedagsprofetiene har jo slått feil gang etter gang. C02 er livets vann uten c02 ingen liv. En del mener jo også at det er for lite c02 nå. Og sammenhengen mellom c02 og tempereatur stemmer jo ikke - altså det som dommedags profetene predikere. Og det med temperatur er det jo mye usikkerhet i- altså måling av gjennomsnitt på jorden. Feil plassering osv. Se bare her i Norge da et sted ikke fikk godkjent en temperatur rekkord pga feilplasering som medførte feilmåling. Da kan man tenke seg hvor mye feilmåling det kan bli ved å ta gjenomsnitt for hele jorden. :D
How long does it take to die from carbon monoxide from a car in the garage
Svar

Gå tilbake til «Generelt»