Ny mobil

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#41

Så at det komme hologramtelefon på markedet...........https://www.androidauthority.com/red-h ... ne-867789/
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#42

Kolami skrev: 19 okt 2018, 08:57 Så at det komme hologramtelefon på markedet...........https://www.androidauthority.com/red-h ... ne-867789/
Den linken åpner ikke på min lille iPad. ;)
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#43

sikry skrev: 19 okt 2018, 09:44 Den linken åpner ikke på min lille iPad. ;)
Åpnet ikke hos meg heller så har redigert linken (innledende punktum fjernet).

Åpnes her: Red Hydrogen One: What we know so far
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#44

ENORM mobil hehe..hvem går rundt med noe slik?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#45

Har ett par iPhone SE, men er dritt lei av batterikapasiteten. Hvilken iPhone med bedre kamera og selvfølgelig brukstid burde jeg kjøpe som ikke er en av de nye dyreste? Jeg liker skjermstørrelsen på SE, og har ikke behov for større eller størst skjerm. Greier meg fint med 64 eller 128 gb, ser jeg har 32 gb igjen på min 64gb SE.

Kunne også tenkt meg helt ny tlf uavhengig av iPhone, men alt jeg har gjort og har hatt er apple produkter siden 2002. Fanget kan man si
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#46

Phay skrev: 26 mar 2019, 07:33 Har ett par iPhone SE, men er dritt lei av batterikapasiteten. Hvilken iPhone med bedre kamera og selvfølgelig brukstid burde jeg kjøpe som ikke er en av de nye dyreste? Jeg liker skjermstørrelsen på SE, og har ikke behov for større eller størst skjerm. Greier meg fint med 64 eller 128 gb, ser jeg har 32 gb igjen på min 64gb SE.

Kunne også tenkt meg helt ny tlf uavhengig av iPhone, men alt jeg har gjort og har hatt er apple produkter siden 2002. Fanget kan man si
jeg bytta ut iphona med en annen

gikk vel en måned kjøpte jeg ny iPhone

igjen!

samme gjorde kona, søstra mi og en venn

ern vant til iPhone så vel jeg skal aldri bytte

mere!

jeg bruker nå min nye altfor mye

borti 8 timer i snitt noen uker

vel trådløs lading erjo bra

men harjo ei batteri pakke tilgjenglig

x holder med bright sjerm kontinuerlig

ca 10 timer!,,

men vil vel bare si,

det er vansklig og bytte vekk apple😂

om en har brukt det lenge,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#47

Phay skrev: 26 mar 2019, 07:33 men alt jeg har gjort og har hatt er apple produkter siden 2002. Fanget kan man si
Imponerende. Men regner med du hadde annen mobil før 2007 da første iPhone kom 😎

Ser folk jeg kjenner har nylig kjøpt variasjon av iPhone 8.
Aksepabelt kamera. God batteritid og snakker godt med resten av eplene. Selvsagt.

Har selv både MacBook Pro, Mac Mini, et par iPad ++ fra Apple. Men iPhone ble aldri min greie. Har prøvd.

Mine Android enheter snakker godt med epler hos meg.

Som mobil hjemme bruker jeg Samsung Galaxy S9+ og her en relativt rimelig Huawei Y9 2018.

Begge har god batterikapasitet og holder godt en dag med hard bruk.

Til bilder er S9+ bra. Huawei akseptabel men faller igjennom når det blir mørkere.

Når det gjelder ytelse så gjør den rimelige mobilen alt jeg vil den skal gjøre. Trenger ikke ytelse som ofte ser ut til å være viktigst for marketing.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#48

Nokia, hadde jeg før, og var veldig godt fornøyd med 40mp kamertelefonen 808 pureview som jeg hadde i 2012, men etter det har det kun vært iPhone ja. Har jo skjedd litt på tlf siden den gang.

Men når du sier det, så kikket jeg akkurat på iPhone 8 til en helt grei pris. Trodde ikke jeg skulle si at 6 500,- er greit for en telefon, men jeg har også kommet dit hen.

Galskap satt i system spør du meg.

Tror jeg venter til sommeren og så kjøper jeg en iPhone 8 til meg, og en samsung Galaxy s9 til fruen, om jeg ikke kommer på bedre tanker, og finner en dame med ny tlf 8-)
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#49

Phay skrev: 26 mar 2019, 08:22 Nokia, hadde jeg før, og var veldig godt fornøyd med 40mp kamertelefonen 808 pureview som jeg hadde i 2012, men etter det har det kun vært iPhone ja. Har jo skjedd litt på tlf siden den gang.

Men når du sier det, så kikket jeg akkurat på iPhone 8 til en helt grei pris. Trodde ikke jeg skulle si at 6 500,- er greit for en telefon, men jeg har også kommet dit hen.

Galskap satt i system spør du meg.

Tror jeg venter til sommeren og så kjøper jeg en iPhone 8 til meg, og en samsung Galaxy s9 til fruen, om jeg ikke kommer på bedre tanker, og finner en dame med ny tlf 8-)
du kan kjøpe min iPhone x

for jeg kommer nok til og kjøpe

nyeste mod til høsten!,

men derfor jeg lurer på dette m

esim, 5g støtte og USB-C !,

skare væra skare væra,

ps hvorfor ska du kjøpe galaxi til

« pradammen» unner du hun ikke iPhone

🙄😂
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#50

Å kjøre en Samsung til dama og iPhone til seg selv tyder på at han setter mye mer pris på henne enn seg selv :-P

Samsung S10 skal vistnok være "da shait!". Har ikke kikka på den enda.

Apple kommer til å gå konkurs om noen år uansett, så jeg vil ikke ha noe slikt :twisted:
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»