VPN , vinter ol sendinger

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#11

tdr skrev: 13 jan 2018, 10:39 TV Norge kan hvertfall streames på dplay

Hvilke andre muligheter som finnes for å se TVN er jeg ikke sikker på.

Rettighetene til OL 2018 har Discovery Networks, som blant annet eier EuroSport, så antar at en del av sendingene kan havne der. Andre kanaler som Discovery har sendt en del sport på er MAX.
All sport har flyttet til Eurosport Player. For å aksessere sport anbefaler vi at du benytter deg av din gratis verdikode for Eurosport Player
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#12

Tv norge må sende OL gratis?

Var det ikke slik det var i henhold til medietilsynet? Så har man vpn, så får man sett alle sendingen streamet på TV-Norge.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#13

Fant den!

En forskrift, som trådte i kraft 1. juli i fjor sommer, slår fast at begivenheter av vesentlig samfunnsmessig betydning skal gå på gratis TV-kanaler (bortsett fra kringkastingsavgift og grunnpakkeavgift) som mottas av minst 90 prosent av seerne.

OL, både sommer- og vinterlekene i sin helhet, står øverst på den listen.

Forskriften som sikrer gratis OL på TV kan du lese her.

Gjelder rubbel og bit
Medietilsynet, som håndhever lovverket, bekrefter overfor VG at OL blir gratis for TV-seerne.

- Det gjelder alle øvelsene, ikke bare finaler og sånne ting. Og det skal som et utgangspunkt sendes direkte, sier Gudbrand Guthus, direktør for konsesjon og tilsyn i Medietilsynet.
https://www.vg.no/sport/ol-2018/maa-sen ... /23480525/
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#14

Finnes det en « akademiker»

Her!,

Som kan punktvis

Skrive hvordan en kobler seg oppmot

Tv-norge via internett!

Spiller ingen rolle hva det koster,,,,

Mån ha no abonomang

Vel sett opp dette på

« smørbrød» lista for « halvsenile nordmenn

I den « støre»🌹 verden???,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 334
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Kontakt:

#15

Kolami skrev: 13 jan 2018, 08:24 Jeg tror ikke han skal begynne å rote med Kodi. Men ntv.mx er nok en bedre løsning men rådyrt.

Får han noen til å installere feks ExpressVPN for Riflefish så er resten veldig enkelt.
NTV er ikke rådyrt og man kjøper bare for en måned i slengen, trenger ikke abonnere i lengre perioder. Bruker det selv for å se Premier League, vel verdt pengene synes jeg ihvertfall.
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#16

Jeg vet sannelig ikke hva som kan være den beste løsningen Riflefish.

Jeg ville gått for ntv.mx som kanskje er den beste løsningen for å få direkte tilgang til de aktuelle sportskanalene og da kan du se så mye sport at øya blør uten for mange vanskeligheter.

Kodi er kranglete og man bør vite hva man driver med.

ExpressVPN krever ikke all verden men er kanskje ikke like lett for å få tilgang til ulike sportssendinger på ulike kanaler med innloginger på aktuelle websider her og der. Det kan fort bli en perm med fult av login og passord.

Ntv.mx som gir direkte tilgang er vel kanskje det som mange anbefaller allerde som gir den beste løsningen selv om det ikke er så voldsomt dyrt.
Sist redigert av Kolami den 13 jan 2018, 16:37, redigert 1 gang totalt.
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#17

Nomade skrev: 13 jan 2018, 13:07 NTV er ikke rådyrt og man kjøper bare for en måned i slengen, trenger ikke abonnere i lengre perioder. Bruker det selv for å se Premier League, vel verdt pengene synes jeg ihvertfall.
Jeg tok feil ang. Ntv.mx Nomade..sorry..Jeg tenkte på en norsk side når det gjaldt pris ..Jeg har aldri brukt ntv.mx når det er sagt btw..
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»