VPN

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#21

chelsea skrev: 26 jan 2018, 10:28 Jeg lurer på noe må man fylle ut dns setting for express vpn skal virke?.
Nei, du trenger ikke det.

Når du kjøper ønsket abo så kan du laste ned en fil og innstallerer på vanlig måte. Så det er veldig enkelt sånn sett.

Så starter du opp programmet og da går det av seg selv. Men du må huske på at den forandrer nettverksinnstillingene dine og internetforbindelsen blir kuttet for ¨restarte med eller uten vpn utifra hva du ønsker selv. Og det er helt greit.

Også kan du legge til en applikasjon til webbrowseren hvis ønskelig som jeg har gjort, som er veldig enkelt sådan.
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#22

chelsea skrev: 26 jan 2018, 10:32 Jeg tokk et 12 mnd kostet litt over 700kr det er ikke værst pris til være vpn :mrgreen:
Jeg er knallfornøyd så langt. Ikke hatt noen problemer med noen av tv-serie/film tjenestene.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
LoYou
Innlegg: 115
Registrert: 21 okt 2017, 09:44

#23

Kan også være «lurt» å slå på «Kill Switch» slik at internett forbindelsen blir kuttet hvis VPN-forbindelsen forsvinner, som kan skje ved overbelastede VPN-server.

...
¨¨¨\-/¨¨¨ Lǚyóu ¨¨¨\-/¨¨¨
pimpen
Innlegg: 43
Registrert: 02 nov 2017, 19:59

#24

Bare for å delta så vil jeg opplyse at jeg bruker denne: https://norskinternett.com/
Brukt i mange år og synes den funker tilfredsstillende og bra. Laster bare ned linken til mottak av signaler, og betaler 69 kroner pr. mnd.
Virker selvsagt alt etter som hvor du bor, hva slags kabler du er tilkoblet - f.eks fiberoptikk, og mengde trafikk på nettet.
Et sted ble vi lovet god tilgang med begrenset antall brukere på hver linje til en større boligblokk med en del sammenhengende leiligheter - men viste seg ikke å være flere linjer ledig, så det ble ingen tilgang allikevel, før det evt. ble noe ledig.
Ellers har kvaliteten på leverandøren vært litt varierende, men tilfredsstillende.
Her vi bor nå er det to murvegger mellom meg og ruteren i 1ste etasje - men på tross av det fungerer det greit, med noen glipp av og til, som retter seg ganske fort. Og litt treghet ved stor trafikk, som forsåvidt er min egen skyld med litt uheldig plassering.
Men jeg bruker den kun til å se NRK - noe mer har jeg ikke bruk for - synes det er bra med gode serier der, mange gode dokumentarer, humorprogrammer og andre programmer en faktisk lærer en del av. Så får andre mene det en vil om vridning i politiske reportasjer, kommentarer og meninger, og evt. politisk tendensiøse vinklinger på nyhetsdekninger. Det har jeg egne meninger om og er godt orientert om forholdene rundt som jeg tar god høyde for og ellers ikke bryr meg så mye om. Politikk og hyheter kan en hente inn fra flere forskjellige steder, det er ikke så vanskelig.
Ellers synes jeg NRK har veldig mye bra som jeg har mer bruk for, og setter større pris på. Og der er denne vpn tjenesten god å ha, og mer enn bra nok. Er glad jeg har NRK her nede - og hadde jeg ikke hatt det vet jeg sannelig ikke ha jeg skulle ha brukt alle ledige timer til med å bli tilfredsstilt på tv-fronten.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#25

Nytt tilbud fra Nord Vpn for de av dere som har sett etter en leverandør. Har brukt de i over to år nå, og er passe fornøyd.

A layer of encryption against the cyberflu ($2.83/month)

For the next 3 days, you can get the 2.5-year plan just for $85! Get that extra layer of encryption before the cyberflu season starts.

You need not worry about hackers, snoopers, and malware if you use NordVPN.

Extra layer of encryption for the fall
NordVPN offers a 30-day money-back guarantee, no questions asked.

Log In and Get Deal


Stay safe!
NordVPN Team


644D85DB-96D5-4135-85A0-477FCA113C17.gif

https://nordvpn.com/
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#26

har brukt vpn en gang 1 års abo til downl eller tv titting men nå vast of money
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 334
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Kontakt:

#27

Phay skrev: 27 sep 2019, 04:57 Nytt tilbud fra Nord Vpn for de av dere som har sett etter en leverandør. Har brukt de i over to år nå, og er passe fornøyd.

A layer of encryption against the cyberflu ($2.83/month)

For the next 3 days, you can get the 2.5-year plan just for $85! Get that extra layer of encryption before the cyberflu season starts.

You need not worry about hackers, snoopers, and malware if you use NordVPN.

Extra layer of encryption for the fall
NordVPN offers a 30-day money-back guarantee, no questions asked.

Log In and Get Deal


Stay safe!
NordVPN Team



644D85DB-96D5-4135-85A0-477FCA113C17.gif


https://nordvpn.com/
Samme her, slo til på dette tilbudet, er ganske bra det! Betalte for to år siden 79 USD for 24 mnd, så dette er jo bedre ;) Men gjelder dette nye kunder også?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#28

Phay skrev: 16 des 2017, 15:45 Hvilken VPN tllbyder funker best, og da i Thailand for mitt vedkommende. Ser at noen har nevnt at Netflix har greid å blokkere enkelte tilbyderen, så det er jo også av betydning da jeg primært skal se NRK, Netflix, HBO Nordic og Sumo med diverse pakker.

Ser Jeg kun får årsabonnement på Nord VPN på appen til 60 kr måned, mens websiden hadde tre års tilbud til under 3 usd måned.

Da er jeg snart ferdig med Nord Vpn abbonementet mitt, og har tegnet ett nytt års abb med Express Vpn, og etter å ha prøvd de en måneds tid så virker det bedre og med mindre Komplikasjoner enn Nord sitt. Vi bruker kun mobil abb her vi bor, og hastigheten varierer fra 2 - 25 mb/s. Må tillegge at at N-Vpn ble bedre mot slutten etter noen oppgraderinger, men helhetsinntrykket jeg sitter igjen med er at det var verdt å betale mer for å prøve ut Express sitt.

Så langt ikke blitt blokkert av noen strømmetjenester.
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#29

Phay skrev: 29 okt 2020, 23:58 Da er jeg snart ferdig med Nord Vpn abbonementet mitt, og har tegnet ett nytt års abb med Express Vpn, og etter å ha prøvd de en måneds tid så virker det bedre og med mindre Komplikasjoner enn Nord sitt. Vi bruker kun mobil abb her vi bor, og hastigheten varierer fra 2 - 25 mb/s. Må tillegge at at N-Vpn ble bedre mot slutten etter noen oppgraderinger, men helhetsinntrykket jeg sitter igjen med er at det var verdt å betale mer for å prøve ut Express sitt.

Så langt ikke blitt blokkert av noen strømmetjenester.
den gangen jeg prøvde vpn, så brukte jeg Express Vpn, bra vpn, til rimlig penge
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#30

Har brukt VPN Express i mange år og godt fornøyd med den.
Den har 3 streker oppe til venstre trykker der og det kommer opp en meny. Etc.sette opp andre brukere.
Vedlegg
Meny
Meny
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»