Hvor bør man bo

Arild Holtet
Innlegg: 3520
Registrert: 24 okt 2017, 09:27

#11

Det er jo en del fordeler med Filippinene også. Visum er mye enklere og ikke en masse regler som i Thailand. Samt at omtrent alle snakker engelsk. Kanskje litt dårligere sykehus og leger i de mindre byene på Filippinene, og som de fleste vet litt mer vold.

A.H.
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#12

Arild Holtet skrev: 27 feb 2019, 11:33 Det er jo en del fordeler med Filippinene også. Visum er mye enklere og ikke en masse regler som i Thailand. Samt at omtrent alle snakker engelsk. Kanskje litt dårligere sykehus og leger i de mindre byene på Filippinene, og som de fleste vet litt mer vold.

A.H.
Hvis det er tilfelle ville jeg prøvd en annen region hvis han har sjansen..bare bruk en globus å se hvilke land som ligger innenfor varmt klima...Er han heldig finnes det noen oppgående land..

Fillipinene kan neppe være bedre enn Thailand etter hva jeg har hørt så lenge han er avhengig av sykehus ettersom han blir boende i feks Manila som har 10? ganger flere mennensker pr kvm2 enn Bangkok..synes han det er tettpakket i Bangkok..ja, da får han seg nok sjokk i Manila..da mener jeg SJOKK..når det er sagt har jeg aldri vært i Fillipinene og jeg kommer nok aldri til å reise ditt med mindre på badeferie..men jeg liker å høre andres erfaringer....og når jeg eksluderer jenter og alkohol..så er det ikke så mye igjen..

Jeg er redd for at Thailand er øverst på denne "shithole lista" som er verdt å bo i sør øst asia..med mindre han flytter til Malaysia eller Singapore?
Svar

Gå tilbake til «Bolig»