Risikerer fengsel for negativ anmeldelse etter hotellopphold

Forsikringer, reiseråd, advarsler
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#41

Dusit Hua Hin? Ett av de bedre hotellene jeg har vært på uansett prisklasse i Thailand..top 5..mulig vi hadde full flaks når vi var der..alt var rett og slett bra....dessuten likte jeg jazz live som de har på fredager?
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#42

MrDemongas skrev: 03 okt 2020, 08:55 Kort fortalt. Thailand er et drittland fylt opp med fantastiske mennesker, eller? :roll:
Enig i det første delen av setning og delevis uenig i den andre halvdelen :)
Brukeravatar
Geir Rasch
Innlegg: 510
Registrert: 23 nov 2017, 07:28
Sted: Khon Kaen
Kontakt:

#43

SomLao skrev: 03 okt 2020, 15:05
Men Sea View hotel ? Er det virkelig et hotell som har et så talentløst navn ?
Ja, jeg bodde der sommeren 2018 sammen med familien til min eldste sønn. Det er en flott resort som passer utmerket for barnefamilier. Det er nært stranden og har stor lekeplass samt barnevennlige bassenger. Min sønns familie stortrivdes der, selv fant jeg det litt for isolert, jeg ønsker nok større nærhet til andre etablissementer (butikker, restauranter o.l.).
Sommerprisen i 2018 var langt lavere enn 6.000 bath, men i toppsesongen var nok det prisen.
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#44

Phay skrev: 03 okt 2020, 09:09 Er det det du leser ut av det jeg skriver?
Nei, slettes ikke. Jeg satt det på spissen. Jeg er veldig glad i LOS og har nærmest et elskovsforhold til både landet og folket. Jeg er også en stor fan av din tråd, bilder og historier. Jeg er som du sikkert har fått med deg gift med en LOS-dame og vi har barn sammen. Vi er støkka her i steinrøysa. og derfor er det også ekstra kjekt å følge deg og dine prosjekter. Takk for shearing! :)
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#45

MrDemongas skrev: 05 okt 2020, 13:59 Nei, slettes ikke. Jeg satt det på spissen. Jeg er veldig glad i LOS og har nærmest et elskovsforhold til både landet og folket. Jeg er også en stor fan av din tråd, bilder og historier. Jeg er som du sikkert har fått med deg gift med en LOS-dame og vi har barn sammen. Vi er støkka her i steinrøysa. og derfor er det også ekstra kjekt å følge deg og dine prosjekter. Takk for shearing! :)
Er jo fort gjort å oppfatte en som surmulende og klagende når en skriver litt mye om hva som er galt i Thailand over mange sier over lengre tid, så jeg måtte spørre :D

Godt å høre at det betyr noe for andre også, og kjekt for meg å kunne få ut litt av det som foregår og litt av det man tenker. Litt men ikke alt ;-)

Ha en fin dag. Håper det løser seg snart så det blir lettere å reise. Skulle gjerne ha vært hjemme til jul, men det tror jeg vi kan se langt etter nå.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Reisesikkerhet»