Annonser på forumet

Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

For å betale kostnader med drift av nettsidene har det blitt lagt til annonser også på forumet.

Dessverre vil noen på mobile plattformer oppleve annonser som er heldekkende pop-ups. Dette skal ikke være meningen og det vil gjennomgåes i løpet av mandagen. Finner jeg ikke noen løsning på dette i løpet av dagen vil jeg deaktivere annonser på forumsdelen frem til løsning finnes.

Ber fortsatt alle om å deaktivere eventuelle ad-blockere slik at en større andel av kostnader til driften skal kunne dekkes av annonsering. Mange av dere går oftest rett inn på forumet og ser ikke hovedsidene slik at de få annonsene der ikke i nærheten dekker drift.

I tillegg oppfordres det igjen til å bruke Agoda hotellsøk fra våre sider. Dette kan gi et godt bidrag.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#2

Det er gjort en del endringer som forhåpentligvis skal gjøre at heldekkende popup annonser er borte.

Har også gått igjennom noen annonsetyper for å sikre at vi ikke ufrivillig eksponeres for hva som helst.

Send gjerne en PM hvis dere fortsatt skulle oppleve slike heldekkende annonser på noen plattformer eller at dere skulle oppleve annonsetyper som dere mener ikke hører hjemme her.

Noen diskusjon rundt dette tas ikke i tråder!
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#3

Endringer hos Google som leverer annonsene her på Asianet.no har gjort at i det siste så oppleves annonsene annerledes enn tidligere.

For noen så kan det kanskje oppleves som de er forstyrrende mens andre ikke ser de helt likt.

Driver og tester ut justeringer som skal kunne optimalisere dette slik at det oppleves bedre for dere som er brukere her på forumet. Det kan ta litt tid før alt er justert.

Må samtidig si at endringene ser ut til å bety mye for Asianet.no når det gjelder inntekter.
"Inntekter" er dog ikke det rette å si. Asianet.no er i realiteten betalt fullt ut av undertegnede og annonseringen er ikke i nærheten av å betale de utlegg som har vært til nå.

Hadde satt pris på at dere slår av eventuelle adblock-programmer og gjerne ser på og handler via annonser fra Asianet.no. Dette vil gi et godt bidrag til driften på årsbasis hvis alle kunne gjøre dette.

Minner også på om at hotellsøk hos Agoda via LINK, eller via søkefelt på sidene også kan være med på å finansiere Asianet.no

Har dere tilbakemelding på dette så send en PM og ikke diskuter i forumet.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
wiking
Innlegg: 440
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#4

Jeg har begynt å klikke på anonsene. Er det noe hensikt at jeg gjør det . Ellers så har jeg brukt agonda flere ganger. Det funger helt fint. Jeg har aldri hatt noe tull med det. :D
You Never walk Alone :D
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#5

wiking skrev: 05 des 2020, 17:34 Jeg har begynt å klikke på anonsene. Er det noe hensikt at jeg gjør det . Ellers så har jeg brukt agonda flere ganger. Det funger helt fint. Jeg har aldri hatt noe tull med det. :D
Takker! Klikk på annonsene har stor hensikt :)

I det siste har det sett ut som det genereres mer fra annonser her på Asianet enn tidligere og ut fra antall besøk så er nok klikk en stor del av grunnen til dette.
Nå er det tidlig i måneden, men tallene viser så langt at det er 357% over samme måned i fjor på samme tid. Dette er bra!
Fortsetter det i samme grad så nærmer det seg jo at annonsene dekker driften.

Klikk genererer mer inntekt enn kun visning. Bruk av Agoda fra sidene vil også bidra selv om det så langt ikke er alt for mange som søker på Agoda fra sidene.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Svar

Gå tilbake til «Nyheter og informasjon»