Velkommen til asianet.no

Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Til alle som har funnet frem hit: Dette er første post i noe som forhåpentlig kan bli et nytt nettsted for folk med interesse for hele Asia.

Forumet har sitt utspring fra gamle AF og vi håper fortsatt å kunne være et sted for utveksling av informasjon og kunnskap.

For mange er ikke sosiale medier et alternativ og i tillegg er det ikke særlig lett å ha oversikt, så derfor håper og tror vi at dette kan være et godt tilskudd til de som er interesserte i Asia.

Asianet.no er kommet opp i løpet av litt over en uke og mange timer har gått til å få dette i gang.

Det dere ser nå er en tidlig versjon, vi vil kontinuerlig utvikle med både innhold og funksjonalitet.

Vi vil nok trenge hjelp, og trykker dere på denne linken så kan dere jo se om det er noe dere kan bidra med http://asianet.no/forum/app.php/applicationform

Når det gjelder forumsreglene vil de også tilpasses våre brukere app.php/rules

Send gjerne en PM eller bruk skjema hvis dere har lyst til å si noe til admin app.php/contactadmin

Chat for registrerte brukere er også på plass app.php/chat

Å være medlem er gratis og vi ønsker alle velkommen!

-admin
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
pimpen
Innlegg: 43
Registrert: 02 nov 2017, 19:59

#2

Hei alle i Thailand! :D
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#3

pimpen skrev: 02 nov 2017, 20:09 Hei alle i Thailand! :D
Hei og velkommen skal du være. Er du ny i klassen eller kjenner vi deg fra et annet forum ? :)
Orangeappled
Innlegg: 12
Registrert: 24 okt 2017, 16:29

#4

Vet ikke om dette er rette plass å skrive på. Men jeg ønsker meg virkelig en side med "siste fra forumet", der de siste tråder det har vært skrevet noe i dukker opp kronologisk. Ikke rangert etter emne, men etter tidspunkt for når siste kommentar var skrevet. Det finnes i de fleste andre forum, og vil gjøre det enklere å finne tråder der det er aktivitet :-)
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#5

Klikk på menyen "Hurtiglenker" og du får det du søker.

Hurtiglenker
Hurtiglenker
Hurtiglenker.png (39.41 kiB) Vist 11053 ganger


Dette er raskeste måten å gi oversikt fra et enkelt menyvalg og du finner alle tråder med aktivitet.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#6

Du kan enkelt se de siste postene ved å trykke på Hurtiglenker som vist nedenfor;
Forklaring 1.JPG
Forklaring 2.JPG
Forklaring 2.JPG (34.68 kiB) Vist 11051 ganger
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Nap
Innlegg: 61
Registrert: 22 okt 2017, 12:33

#7

RobertX skrev: 04 nov 2017, 14:48 Du kan enkelt se de siste postene ved å trykke på Hurtiglenker som vist nedenfor;

Forklaring 1.JPG

Forklaring 2.JPG


Ja, det med liten skrift er fortsatt er viktig. 8-)

For å ta utgangspunkt i meg selv, har jeg stor velvilje når jeg tar i bruk Asianet. Og for å si det kort: Jeg blir litt mer vant hvor hver gang.

Men for folk som tilfeldigvis dropper innom, er jeg redd Asianet taper i konkurransen.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#8

Viser forøvrig til undergruppen Veiledning til bruk av Asianet hvis det er spørsmål om bruk og funksjoner.

Der legges det ut informasjon om hvordan man kan benytte ulike funksjoner og vi vil oppdatere jevnlig.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
Sardo
Innlegg: 64
Registrert: 06 nov 2017, 10:49

#9

Heisan, hyggelig med thaiforum, eller asiaforum som ikke ligger på Facebook. Der kan det bli ganske slitsomt å skrolle gjennom all svada som er fullstendig uinteressant. Og det er blitt mye av det for det er blitt ganske mange forum eller grupper der mye av det samme går igjen.
Blir kanskje litt sånn her og, men vi får se :)
pimpen
Innlegg: 43
Registrert: 02 nov 2017, 19:59

#10

SomLao skrev: 02 nov 2017, 20:30 Hei og velkommen skal du være. Er du ny i klassen eller kjenner vi deg fra et annet forum ? :)
Det er vanskelig å si er på flere forum men har ikke sett noen nikk her som jeg kjenner igjen.
Svar

Gå tilbake til «Nyheter og informasjon»