Vhina og japan dominerer condo markedet i thailand

Eie, leie, skatt, flytting, husbygging
Svar
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#1

Prasert Taedullayasatit, the association's honorary president, said a large number of Chinese buyers have come into Bangkok's condo market in the past few years and the trend is expected to continue.

Link URL: http://www.bangkokpost.com/property/new ... ndo-buyers
Vedlegg
D06CA50D-A622-4DF1-B164-783830B37A31.png
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#2

bor mange av disse små mennene å damene :mrgreen: her jeg bor
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#3

Ser det samme i Malaysia..indeere må flytte ut, også kommer kinesere inn...
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#4

Prisene drives i været



All developers will be launching more condo units with selling prices between 80,000 to 120,000 baht per square metre, but units priced above 200,000 baht per sq m are still expected to find buyers, as will detached houses priced above 20 million.

Chinese buyers will continue to be the main foreign purchasers in the Thai condominium market, and developers have been courting them quietly. The main locations that interest them are along the existing skytrain and subway lines such as Sukhumvit, Rama IX and Ratchadaphisek.
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#5

riflefish skrev: 08 aug 2018, 07:42 Prisene drives i været



All developers will be launching more condo units with selling prices between 80,000 to 120,000 baht per square metre, but units priced above 200,000 baht per sq m are still expected to find buyers, as will detached houses priced above 20 million.

Chinese buyers will continue to be the main foreign purchasers in the Thai condominium market, and developers have been courting them quietly. The main locations that interest them are along the existing skytrain and subway lines such as Sukhumvit, Rama IX and Ratchadaphisek.
Ser ut som de legger seg i de mest attraktive områdene, feks Thong Lor som kanskje kan sammenlignes med Frogner/Briskeby. Ekkemei vet jeg ikke, men jeg tror det er mye japanere nedover den veien der..
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#6

Kolami skrev: 08 aug 2018, 09:40 Ser ut som de legger seg i de mest attraktive områdene, feks Thong Lor som kanskje kan sammenlignes med Frogner/Briskeby. Ekkemei vet jeg ikke, men jeg tror det er mye japanere nedover den veien der..
Ja men på ved sathorn er grådige priser

Som også etpar riverside condone
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#7

riflefish skrev: 08 aug 2018, 13:03 Ja men på ved sathorn er grådige priser

Som også etpar riverside condone
ja..de bygger jo kun ekslusive..men du finner noen bra priser litt lenger opp i elven hvor condoer bygges nærme elven..men jeg vet ikke hvor trygt det er..

Kanskje lurt å ta en titt her før man kjøper? Og det er mye oversvømmelser overalt der nede i sentrum og andre steder..

min kjære vet hvor det bruker å være og har en har en viss peil på det...unngår å kjøre visse steder..ifjor ble hun nesten tatt av oversvømming nede i Silom, hun sto i kø lenge før regnet kom, men når det kom, flyter det over relativt raskt..det var så vidt hun kom seg unna..men bilene lenger bak var kanskje ikke like heldige..

jeg tror ekkamei har noen problemer også...thong lor hadde vel ett eller annet ifjor uten å huske helt hva det var..

[BBvideo=560,315]https://www.svtplay.se/video/15165756/v ... start=auto[/BBvideo]

her snakkes det faktisk en god del om Bangkok...senkningsproblemene ved å tappe grunnvannet..
Svar

Gå tilbake til «Bolig»