Cargo

Eie, leie, skatt, flytting, husbygging
Svar
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#1

fremdeles ikke fått en vettug pris på flytting i fra thailand til spania, siste pris var ca 74000 for 4 cubic, men jeg må ordne handler i spania, jeg skal til bkk neste år en gang i mai, juni juli for jeg se å høre
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#2

Trodde det bare var å bestille så kommer de og pakker og fyller papirene for deg, så er det bare å sette seg på toget til Spania med røkekupe og det hele ;-)

Så du fikk flere tilbud tidligere, men for min del, så hadde jeg pakket to kofferter, og parkert resten her. Men det er nå meg da. Jeg eier ingenting jeg ikke kan kvitte meg med. Foruten noen bokser med fotoalbum.
🌞
Brukeravatar
Noodle
Innlegg: 580
Registrert: 21 okt 2017, 06:36
Sted: Norge

#3

Nå har du brukt så lang tid på dette flytteprosjektet at det er nærliggende å tro din underbevissthet holder deg igjen. Du tror du vil til Spania, men innerst inne vet du at du vil savne Thailand, og du ender opp med å finne enhver unnskyldning for ikke å reise. :)
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#4

som jeg har sagt før at det er juli.aug sep neste år, det som er prob det er få et bra tilbud på flytting+ at jeg skal ha en del ting før jeg flytter
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#5

Phay skrev: 27 okt 2017, 13:03 Trodde det bare var å bestille så kommer de og pakker og fyller papirene for deg, så er det bare å sette seg på toget til Spania med røkekupe og det hele ;-)

Så du fikk flere tilbud tidligere, men for min del, så hadde jeg pakket to kofferter, og parkert resten her. Men det er nå meg da. Jeg eier ingenting jeg ikke kan kvitte meg med. Foruten noen bokser med fotoalbum.
hvis det er så enkelt det koster å flytte i fra thailand til spania
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#6

er det billigere å leie conteiner en sende to paller med ting???
Svar

Gå tilbake til «Bolig»