Rengjøring

Eie, leie, skatt, flytting, husbygging
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#1

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik karcher dampvasker, eller er det andre som har erfaring med en lignende i samme størrelse og brukervennlighet?
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#2

Lazada har mye slikt, kanskje du finner den der?

https://www.lazada.co.th/catalog/?q=Kar ... 719cLp7GXW
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#3

RobertX skrev: 04 mai 2018, 14:51 Lazada har mye slikt, kanskje du finner den der?

https://www.lazada.co.th/catalog/?q=Kar ... 719cLp7GXW
Aldri brukt lazada--er de raske på levering eller er det ettersom?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

Vi har brukt Lazada 3 ganger jå, er så langt veldig fornøyde. Levering på døra. Men liker å handle lokalt om det er noe jeg kan få tak i her, selv om det er noe høyere pris.
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#5

Kolami skrev: 04 mai 2018, 15:10 Aldri brukt lazada--er de raske på levering eller er det ettersom?
Lazada er temlig kjappe om produktet er

I thailand!

Handler der mye!

Gratis levering

Men veit lite om service på

Slike ting som går rundt!

Ville nok handlet høytrykk

På homepro!..

Siste jeg kjøpte vare en 3,5 kw proff

Bosh maskin!

Gir noe helsikes med vann!

De ringte etter ei uke og spurte om jeg

Hadde problemer! Service på

Alt som går rundt😎

Men opp til deg !
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#6

Jeg tenker på renovere boligen , det vil si tapetsere på nytt og div. Til dere som har tapetsert flere ganger , tapetserer dere oppå den gamle eller fjerner dere den. Dersom fjernes ville en slik stim maskin vert med å lettet arbeidet med å få bort gammel tapet.
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#7

sikry skrev: 04 mai 2018, 16:54 Jeg tenker på renovere boligen , det vil si tapetsere på nytt og div. Til dere som har tapetsert flere ganger , tapetserer dere oppå den gamle eller fjerner dere den. Dersom fjernes ville en slik stim maskin vert med å lettet arbeidet med å få bort gammel tapet.
Du! Kjøper du over 4 ruller tapet er tapetseringa gratis bestill da på homepro
Dette er hel proffe folk!
La de gjøre hele jobben!
😂🍀

Og begynne og rive ned detta selv er bare
Tull!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#8

riflefish skrev: 04 mai 2018, 17:11 Du! Kjøper du over 4 ruller tapet er tapetseringa gratis bestill da på homepro
Dette er hel proffe folk!
La de gjøre hele jobben!
😂🍀

Og begynne og rive ned detta selv er bare
Tull!
Riving av tapet koster ekstra. ca 150 bath kvm. Skal du tapetsere så er det gratis hvis du kjøper kjøper mer 10 000 bath tapet. Homepro- De tar 50 bath ekstra pr lengdemeter for å fjerne gulvlister.

Homepro tar også betalt 1000 bath for å sende folk for å måle boligen hvis du skal legge gulv, male tak eller legge tapet.. De snakker nok elendig engelsk men du får det sikkert til.

Forskudsbetaling.

Folka fra homepro eller respektive leverandører snakker som regel ikke engelsk..egentlig så kan ikke thaier snakke egelsk i det hele tatt som du sikkert vet..har du noen som kan snakke thai så er det en fordel slik at de kan hjelpe både hos homepro og boligen. Men såklart kan du gjøre alt selv. Bor du i condo så må du be om tillatelse btw.

Homepro kan også opptre som som utstilling når de selger produkter hvor det er andre folk som kan seg av arbeidet etc..

Homepro er bra det. Men du må regne med å betale for deg. Men snekkerarbeid er jo aldri billig men billigere enn Norge..matrialler samme som i Norge.

Vi bruker noen ganger homepro andre ganger private. Avhenger av type arbeid.

Noen erfaringer btw
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#9

riflefish skrev: 04 mai 2018, 16:16 Lazada er temlig kjappe om produktet er

I thailand!

Handler der mye!

Gratis levering

Men veit lite om service på

Slike ting som går rundt!

Ville nok handlet høytrykk

På homepro!..

Siste jeg kjøpte vare en 3,5 kw proff

Bosh maskin!

Gir noe helsikes med vann!

De ringte etter ei uke og spurte om jeg

Hadde problemer! Service på

Alt som går rundt😎

Men opp til deg !
:lol: Nå skal jeg ha dampstøvsuger..kjekt å rengjøre keramikkfliser som det finnes mye av i boligen...spesielt badet..får det faen ikke rent..såpa klorer seg fast. https://www.homepro.co.th/product/1028833 dette blir valget
Sist redigert av tdr den 04 mai 2018, 21:20, redigert 2 ganger totalt.
Begrunnelse: Redigert link slik at den virker
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#10

Kolami skrev: 04 mai 2018, 17:36 :lol: Nå skal jeg ha dampstøvsuger..kjekt å rengjøre keramikkfliser som det finnes mye av i boligen...spesielt badet..får det faen ikke rent..såpa klorer seg fast. https://www.homepro.co.th/product/1028833 dette blir valget
Den linken funker ikke hos meg. :?:
Svar

Gå tilbake til «Bolig»