Nytt hus i Ban Chang

Eie, leie, skatt, flytting, husbygging
Svar
petty
Innlegg: 22
Registrert: 19 des 2017, 05:12

#1

Da var endelig alle papirer på plass og signert. Nå gjenstår det å få malt innvendig med vaskbar maling, kjøkken (blir sannsynligvis Ikea), takrenner og overbygg/utstikk over inngang og bak huset.
Huset ligger i Ban Chang, Rayong
Vedlegg
house2.jpg
house1.jpg
house.jpg
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#2

Hvor mye betalte du for land og hus? Gjerne del summen på hva som er hva.

Gratulerer med nytt hus.
🌞
petty
Innlegg: 22
Registrert: 19 des 2017, 05:12

#3

Jeg har ikke lyst til å fortelle hva vi betalte. Det er 2 eiendommer slått i sammen på til sammen 150 tarang wa (600 m2). Tomtene har en takst på 3 mill bath. De er delt med egen Chanot (skjøte).
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

Ganske så sentralt altså. Trodde ikke prisene var så høye i Rayong, men tydeligvis.

Litt utenfor så fikk vi tilbud om opparbeidet 10 rai landområde medfruktrær og fiske dam til 1,2 mill med chanote. Måtte handles fort, men var ikke aktuelt uansett for mitt vedkommende på det tidspunktet, og er vel ikke det enda heller. Ca 10 min fra nærmeste kjøpesenter i trat vel og merke.
🌞
petty
Innlegg: 22
Registrert: 19 des 2017, 05:12

#5

Litt forskjell på plassene i Thailand. Huset ligger tett på sukhumvit, men samtidig langt nok i fra til å unngå støy. Det ligger også sånn passe fra map ta phut, et av de største industriområder i Thailand. Så prisene gjenspeiler ofte etterspørsel og beliggenhet.
Hvis du er god til å kaste stein, så kan du nesten kaste i sjøen :D
Svar

Gå tilbake til «Bolig»