Info fra ambassaden i Bangkok: Årsvisum for norske borgere i Thailand

Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#11

sikry skrev: 12 des 2018, 08:28 Har et slikt rosa ID - kort for utlendinger og gul husbok . Det kreves at en har den gule husboka og non imm. visum.
Den gule boka har et no. som er tilegnet deg og samme no. står øverst på kortet som er ID no. ditt / mitt.
Det var det..gule boka først ja-hadde nesten glemt det..må få ordnet det da..jeg tror jeg kan få begge på kjøpesenteret..der utsteder de id for thaier, og husbok til thaier tror jeg..
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#12

Kolami skrev: 12 des 2018, 08:40 Det var det..gule boka først ja-hadde nesten glemt det..må få ordnet det da..jeg tror jeg kan få begge på kjøpesenteret..der utsteder de id for thaier, og husbok til thaier tror jeg..
Jeg og kona var på ampoe for å få denne boka , hadde med pass oversatt til thai , giftemålsattest , konas blå bok og ID-card etc.
For å få det rosa ID-kortet måtte vi først til tesaban hvor det ble fyldt ut et skjema som hadde foto av meg i øvre hjørne pluss noen kopier av div. Dette tok jeg med til ampoe hvor så ID - kort ble utstedt.
Som med alt annet i Thailand trenger ikke dette å vere den eneste vegen som fører frem til målet.
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»