Reise til Thailand under pandemien

Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#11

Phay skrev: 25 mar 2021, 03:20 Svært lite har vært stengt ned når jeg har vært rundt, foruten de få ukene det har vært stengt ned i noen få områder. Så alt er som normalt bare i mindre skala. Man får mer oppmerksomhet selvfølgelig.
Jeg mener å huske at du ikke reiser til turiststeder sådan..så du har nok rett i det...phuket, krabi, hua hin, pattaya etc..dødt..

Og hvor mange turister vil reise til Thailand for å følge dine fotspor vs barkrakken`? :lol:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#12

Kolami skrev: 25 mar 2021, 06:15 Jeg mener å huske at du ikke reiser til turiststeder sådan..så du har nok rett i det...phuket, krabi, hua hin, pattaya etc..dødt..

Og hvor mange turister vil reise til Thailand for å følge dine fotspor vs barkrakken`? :lol:
Jomtien - Pattaya - Chiang Rai - Chiang Mai - Chiang Khan - Ao Nang og Hua Hin selvfølgelig + noen titalls destinasjoner til av mindre karakterer. Les hva jeg skriver, mer enn nok barer åpne og masse damer på barer og massasje men svirebrødre og støttekontakter er det mindre av. godt ikke alle følger mine fotspor, da ville jo sjarmen med å gjøre det jeg gjør bli borte 🌞
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#13

Phay skrev: 25 mar 2021, 08:39 Jomtien - Pattaya - Chiang Rai - Chiang Mai - Chiang Khan - Ao Nang og Hua Hin selvfølgelig + noen titalls destinasjoner til av mindre karakterer. Les hva jeg skriver, mer enn nok barer åpne og masse damer på barer og massasje men svirebrødre og støttekontakter er det mindre av. godt ikke alle følger mine fotspor, da ville jo sjarmen med å gjøre det jeg gjør bli borte 🌞
Greit nok..hva i alle dager finner du i Jomtien? :?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#14

Kolami skrev: 25 mar 2021, 09:13 Greit nok..hva i alle dager finner du i Jomtien? :?
Da må du ta deg en tur, fin plass og rimelige gjesthus rett over veien for stranden norsk restaurant med god mat. Jomtiener ett godt rimelig alternativ å bo når man er i området.


800 baht for denne suiten


ABE82F65-F46C-41B9-A3B2-45A16B44333D.jpeg
D802E2A1-AAE2-4B93-B80A-8BC878D56DBB.jpeg
BDDF1FC6-7928-4392-BDD5-987D1937FE00.jpeg
7F1FB830-44A5-41A8-8FCF-3BD90869A6D5.jpeg
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#15

Phay skrev: 25 mar 2021, 09:47 Da må du ta deg en tur, fin plass og rimelige gjesthus rett over veien for stranden norsk restaurant med god mat. Jomtiener ett godt rimelig alternativ å bo når man er i området.


800 baht for denne suiten



ABE82F65-F46C-41B9-A3B2-45A16B44333D.jpeg


D802E2A1-AAE2-4B93-B80A-8BC878D56DBB.jpeg


BDDF1FC6-7928-4392-BDD5-987D1937FE00.jpeg


7F1FB830-44A5-41A8-8FCF-3BD90869A6D5.jpeg
Nice 8-)

Vi drar kun til Pattaya for å si hei hvis noen kjente fra Norge er på reisetur..aldri ellers...

Vi har vanligvis dratt litt lenger ned, Sattahip. Man må passere ca 40 trafikklys eller no :lol: ...Det var før Covid19 btw..

Strendene og vannet er så dritt...de rydder bare sin del av området, men høyre og venstre er rene søppelfyllinger..mulig strendene er finere på jomtien eller no, men vannet har vel like mye plastikk tenker jeg...Det har bare blitt mer av det synes nå jeg..
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#16

MrDemongas skrev: 24 mar 2021, 20:28 Jeg har enda tilgode å besøke horer og slike lett antydede distrikter i LOS. Jeg har ordnet meg for lenge siden med hustru
Mange vil si at det blir mye av det samme og at den største forskjellen ligger i varigheten. :D
Spøk til side: De flest vil mene at det er liten grunn til å skryte av at man har kjøpt sex. Det er rett og slett ganske teit. Men det spørs om det er stort bedre å skryte av at man ikke har gjort det...
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#17

Jeg har et svakt minne om at jeg var forferdelig kåt i tidligere dager, men det er lenge siden. Jeg har derimot møtt mange på min alder som fortsatt er brushoder og kåte. Det er vel bare trist at, som jeg har mistet interessen. Om du tolker mitt siste innlegg som skryt - Skål.
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#18

MrDemongas skrev: 25 mar 2021, 11:26 Jeg har et svakt minne om at jeg var forferdelig kåt i tidligere dager, men det er lenge siden. Jeg har derimot møtt mange på min alder som fortsatt er brushoder og kåte. Det er vel bare trist at, som jeg har mistet interessen. Om du tolker mitt siste innlegg som skryt - Skål.
Tja, det er jo en del som ikke har mer vett i pappen enn at de skryter av sin egen moralske fortreffelighet. Og det er i mine blodskutte øyne ikke det spor bedre enn å skryte av hvor mange damer man har "feiet" over. Kioskroman-forfatteren og kvasi-intellektuelle og litt morsomme Gert Nygaardshaug skrøt av hvor mange hundre damer han hadde ligget med (sic!). Det som var litt gøy var at han etter å ha nevnt antallet tilføyde: "Horer ikke medregnet". :lol:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#19

Kolami skrev: 25 mar 2021, 10:30 Nice 8-)



Strendene og vannet er så dritt...de rydder bare sin del av området, men høyre og venstre er rene søppelfyllinger..mulig strendene er finere på jomtien eller no, men vannet har vel like mye plastikk tenker jeg...Det har bare blitt mer av det synes nå jeg..
Vannkvaliteten og rene strender var på det beste jeg har sett der nede, og fikk både svømt og padlet, noe jeg vanligvis ikke gjør i de traktene, men Koh Lan var fantastisk, og det var jo hovedgrunnen til at jeg var der nede noen turer for å fly paraglider. Fint med stopp i byen når man kommer og reiser,, samt jeg var inn fra Koh Lan for å se på boksekampen til Brækhus.

Pattaya er egentlig en fin by, om de bare hadde ryddet opp lit, og det ser ut som det er mye på gang nå, så jeg tror byen vil fremstå litt anderledes når det starter opp igjen. Håper det ihvertfall, for det er mye mer med byen enn bare endesløse red light distrikter. Helt borte blir det nok ikke, men som solkysten til Spania skjedde det jo endringer iløpet av noen tiår både miljømessig og mange av red light distriktene forsvant til nye områder og ble ikke så synlig lenger for den gjevne turist.
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#20

Phay skrev: 26 mar 2021, 02:21 Vannkvaliteten og rene strender var på det beste jeg har sett der nede, og fikk både svømt og padlet, noe jeg vanligvis ikke gjør i de traktene, men Koh Lan var fantastisk, og det var jo hovedgrunnen til at jeg var der nede noen turer for å fly paraglider. Fint med stopp i byen når man kommer og reiser,, samt jeg var inn fra Koh Lan for å se på boksekampen til Brækhus.

Pattaya er egentlig en fin by, om de bare hadde ryddet opp lit, og det ser ut som det er mye på gang nå, så jeg tror byen vil fremstå litt anderledes når det starter opp igjen. Håper det ihvertfall, for det er mye mer med byen enn bare endesløse red light distrikter. Helt borte blir det nok ikke, men som solkysten til Spania skjedde det jo endringer iløpet av noen tiår både miljømessig og mange av red light distriktene forsvant til nye områder og ble ikke så synlig lenger for den gjevne turist.
Koh Lan fikk vel en pust nå som turistene er vekk..hørte at det var på sammenbruddets rand før covid19 kom...deilig å ferie i disse tider, helt klart.. :lol:
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»