Reise til Thailand under pandemien

Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#31

Melding fra moderator tdr

Skjulte innlegg


Noen innlegg som sammenligner vaksinepass med nazismen og jødestjerner er skjulte. Slike konspirasjoner får dere ta et annet sted enn på Asianet!

Det har i mange tiår vært vanlig å kunne bevise at man er vaksinert og restriksjoner rundt dette. Mange land tar ikke i mot reisende hvis de mangler bestemte vaksiner og det er da opp til den enkelte å ta disse for å kunne reise eller delta på aktiviteter i henhold til de krav som gjelder. Fullstendig legitime krav som tar et hensyn, smittevern for både enkeltindivider og hele folkegrupper.

Videre forsøk på konspiratoriske teorier har som sagt ikke noe her på Asianet å gjøre og vil medføre at innlegg blir skjulte i sin helhet uavhengig av hva resten av innhold er. Asianet redigerer ikke innlegg.

Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#32

Fikk ikke med meg at noen har postet konspi-vås. Men har jo sett nok av det andre steder. Kan anbefale fb-siden "Ting som Ant-Vaksere sier": Selv om siden har en positiv vridning, er det de klarer å spa opp så spinnvilt at det noen ganger er direkte kvalmende. Og ikke minst frustrerende. Man mister liksom litt troa på menneskeheten. Så man går inn på eget ansvar. Ellers støtter jeg 110% [mention]tdr[/mention] nulltoleranse for slikt vanvidd her på forumet. :D
Wood1958
Innlegg: 4143
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#33

wiking skrev: 08 mai 2021, 15:40 Jeg tviler jo en del på hele dette regimet med vaksine. Dem har jo ikke klart å bekjempe influensa med vaksine. Både covid 19 og influensa er jo en virus sykdom. Det er ikke noen forskjell der. Og vi har jo levd ganske bra med influensa uten noe vaksine tvang -det blir jo en form for tvang når det kommer krav om vaksine pass. Og jeg stiller også spørsmål om effekten av vaksinen. Den gir jo ingen immunitet. Dem som har fått vaksinen kan jo bli smittet og smitte andre . Noen mener vaksinen kan bekjempe covid- da viser dem til Israel. Men vi fikk jo nyheter om en øy husker ikke navnet. Dem hadde vaksinert flere av sin befolkning enn Israel. Der fikk dem jo nå en økt smitte spredning nå nettopp. Det som jeg tror og som en del eksperter også tror er at covid vil bli den nye influensa . Den kommer og går . Vi blir ikke kvitt den- samme som influensa. Og Covid vaksinen er noe dem må ta hvert år - samme som influensa. Jeg frykter også at med dette regiemet med lockdown osv vil vi kunne skape farligere muterte covid 19 som lurer vaksine , Men jeg er jo ikke noe ekspert. Vi får se hva som skjer. Men tror nok vi må leve med covid for ingen av tiltakene tar jo livet av covid 19 viruset. 8-)
Regner med at du tenker på Scheyellene, ikke så mange som bor der, 100 000 maks. Så,små tall kan blåses opp når det skal gjøres om i pr kapita.Ja faktisk værre enn i India selv med bare litt over 6000 smittede totalt hitil i pamdemien.(så iselv noen Indiske medier kan melde at det er værre andre steder)
https://www.hindustantimes.com/world-ne ... 72947.html
Men allikevel pussig, de har som du sier vaksinert flere enn Irael i prosent, men store lommer av ikkevaksinerte. 65 prosent av smittede har ikke vaksinert seg eller fått 2 dose enda. Så vet en ikke hvor lang tid siden andre fikk dose 2. Med lav prosentdekning så er det kanskje forklaring.
Stusser alikevel over 10 prosent er turister og flere vistnok fra Israel . Noen som så beskylder for falske positiver. Men nå forlanges ikke vaksine eller karantene og falske covidattester kan kanske heller ikke utelates , det har vel skjedd andre steder også.
Allikevle ikke så mange tusen smittede og en får håpe de får,kontroll på situasjonen.

https://www.stripes.com/news/africa/why ... s-1.672804
2021-05-09 17.00.07.png
2021-05-09 17.02.17.png
wiking
Innlegg: 442
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#34

Wood1958 skrev: 09 mai 2021, 17:11 Regner med at du tenker på Scheyellene, ikke så mange som bor der, 100 000 maks. Så,små tall kan blåses opp når det skal gjøres om i pr kapita.Ja faktisk værre enn i India selv med bare litt over 6000 smittede totalt hitil i pamdemien.(så iselv noen Indiske medier kan melde at det er værre andre steder)
https://www.hindustantimes.com/world-ne ... 72947.html
Men allikevel pussig, de har som du sier vaksinert flere enn Irael i prosent, men store lommer av ikkevaksinerte. 65 prosent av smittede har ikke vaksinert seg eller fått 2 dose enda. Så vet en ikke hvor lang tid siden andre fikk dose 2. Med lav prosentdekning så er det kanskje forklaring.
Stusser alikevel over 10 prosent er turister og flere vistnok fra Israel . Noen som så beskylder for falske positiver. Men nå forlanges ikke vaksine eller karantene og falske covidattester kan kanske heller ikke utelates , det har vel skjedd andre steder også.
Allikevle ikke så mange tusen smittede og en får håpe de får,kontroll på situasjonen.

https://www.stripes.com/news/africa/why ... s-1.672804

2021-05-09 17.00.07.png
2021-05-09 17.02.17.png
Ja var den øya ja.
You Never walk Alone :D
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»