Sjefen for immigrasjonen: "kom tilbake... vi trenger dere"

Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Sjefen for immigrasjonen i Thailand har bedt om at departementet som har ansvaret om å ikke være så strenge mot turistene og skremme de fra å komme tilbake til landet. "Vis mere menneskelighet".

Ser de at økonomien har sviktet de senere årene med endring i turismen og en nedgang som de fleste nå rapporterer?

Er dette nye takter?

Det skal bli interessant å se hvordan dette følges opp fremover.

Thai Immigration Chief soften stance on tourist and expat visas
The head of Thai Immigration has told his department not to be too strict on tourists and scare them away from returning to Thailand. According to PattayaOne, the Chief has asked for his staff to “show some humanity”.

Lt-Gen Sompong – also known as Big Oud, after his predecessor was nicknamed Big Joke – was doing a presentation during a visit to his team in northern Thailand’s Mae Hong Son this week. His words will now reverberate around the tourism sector and expat circles after a period of tightening the screws of enforcement for tourists and expatriates.

During his presentation, with media present, he stated plainly that Thailand needed tourists’ money. Whether he will roll back his welcoming rhetoric in future statements to the media is yet to be seen.

The words are a new attitude from the Immigration Department that for years trotted out its “good guys in, bad guys out” message. The new message appears to be “please come back to Thailand… we need you”.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#2

nye for thailand er bad boys velkommen good boys godbay :mrgreen:
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#3

av 35 milioner « turister» ( om en promille)
er kjeltringer blire mange åkke som. ,
i går forøvrig var jeg på 90 dagers på emigration i pak nam ( samutprakarn) emigration
var ferdi kl 0915!
spaserer mot retbygg og fisketorg,
der to busser med « fanger ankommer»
dæven så trist og se to og to i fotlenker skimta jeg, menn rundt 20-30 år
det som slo meg var fotlenker og de grove
kjerringa!
jeg ble stoppet og fotografere!,
dette var menn , fanger fra « klong dan»
det mest moderne , vel,,
ivertfall det nyeste fengslet i thailand!
utenfor bussene m jerngitter sto yngre kvinner og ropte!
en uhygglig opplevelse,
faen tenkte jeg. her er umulig og rømme,
vel, det er ingen barmhjertighet her,
så en eldre mann vansklig og si alder 70-80 år i rullestol og fotkjetting ( dette er kkke fotblenker) men 10 mm kjetting og en 1/2 toms stålring rundt leggen,
tenker på bastøy og halden fengsel!
her, oppfør deg lovlig , det er ingen empati eller barmhjertighet ovenfor fanger,

ni trist😢
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»