Retirement Visa: Nye krav til helseforsikring

Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#61

chelsea skrev: 23 mai 2019, 14:34 fornyer Non-Immigrant Visa O-A,ikke de som søker om fornyelse! det siste dem som drar hjem igjen å den først er dem som er i thailand ergo alle som har non o visa som er 50 år skal ha forsikring
Hvor står det skrevet at alle over 50 som har non o visa og søker på Immigration om Application for extension of temporary stay in the kingdom for 1.år. retirement / married. Har du en link så vil det vere fint.
Selv har jeg aldrig hatt et o a visa.

https://forum.thaivisa.com/topic/110062 ... ffect-you/
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#62

til slutt kommer det til alle vent å se ingen ting overasker meg med dette landet her tar vel litt tid
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#63

chelsea skrev: 23 mai 2019, 16:05 er ikke vansklig dette alle som er er over 50 år som er på non o visa skal ha forsikring værre er det ikke
Host opp linken da, du som vet 100%
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#64

Prahuap Khiri Khan Immigration told Thaivisa that the new requirements only affect people seeking Non-Immigrant Visa O-A.

The requirement for mandatory health insurance does not affect those people who stay in Thailand on a Non O extension of stay based on retirement. :mrgreen: :mrgreen:
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#65

chelsea skrev: 24 mai 2019, 12:00 Prahuap Khiri Khan Immigration told Thaivisa that the new requirements only affect people seeking Non-Immigrant Visa O-A.

The requirement for mandatory health insurance does not affect those people who stay in Thailand on a Non O extension of stay based on retirement. :mrgreen: :mrgreen:
Intet nytt å lese her. ;)
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#66

chelsea skrev: 24 mai 2019, 12:00 Prahuap Khiri Khan Immigration told Thaivisa that the new requirements only affect people seeking Non-Immigrant Visa O-A.

The requirement for mandatory health insurance does not affect those people who stay in Thailand on a Non O extension of stay based on retirement. :mrgreen: :mrgreen:
Sitat uten å linke til opprinnelig kilde er fortsatt ikke tillatt.

Viser til innlegg jeg skrev tidligere i samme tråd. Det skal ikke være så vanskelig å få til!
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#67

sikry skrev: 23 mai 2019, 16:11 Hvor står det skrevet at alle over 50 som har non o visa og søker på Immigration om Application for extension of temporary stay in the kingdom for 1.år. retirement / married. Har du en link så vil det vere fint.
Selv har jeg aldrig hatt et o a visa.

https://forum.thaivisa.com/topic/110062 ... ffect-you/
dette var godt stoff,

gledligt,

håper virklig at emigration og helsemyndighter går i takt
💕💐
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#68

tdr skrev: 24 mai 2019, 13:51 Sitat uten å linke til opprinnelig kilde er fortsatt ikke tillatt.

Viser til innlegg jeg skrev tidligere i samme tråd. Det skal ikke være så vanskelig å få til!
sorry var på thai visa glemte linken
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#69

Prachuap Khiri Khan Immigration also stressed to Thaivisa that retirees should not panic regarding the new measures, especially if you reside in Thailand on a Non O extension of stay based on retirement as the mandatory health insurance requirement does not affect you.



While it is yet to be confirmed, The Nation reported earlier that the new mandatory health insurance requirement for Non-Immigrant Visa O-A are likely to come into force from July onwards.

dette er vel samme som er postetbtidkigre
av “Sirki”?!

https://news.thaivisa.com/article/35645 ... t-visa-o-a


De som har dette stemplet gjelder
ikke forsikringskravene for
Vedlegg
974D3FA2-D105-471B-89EB-A7AE56F23728.jpeg
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»