ble nektet arsvisum med 11 bankutskrifter

chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#11

Phay skrev: 15 okt 2019, 11:08 Så nå må du vise til 12 overføringer okke som, og inntekt i Norge teller ikke mer?
hvor har du det i fra da, har du link til dette
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#12

riflefish skrev: 15 okt 2019, 11:01 var på
ammbasden i dag og fikk oversatt inntekt
senere reiste jeg til emigration i samutprakarn!
først var det blitt nytt TM 7
skjeme så måtte fylle ut nytt der
i tillegg var det krav st du bekreftet på
eget skjema at man aksepterte loven
om overstay reglen
plus ennå et skjema TM6
i tillegg ville de nå se bangbok som skulle
vise at faste beløp var gått innpå kontoen
vel , jeg hadde ikke med slikt men fikk faktisk
visum for ett år men måtte love og ta med
bankbok neste år!
skal fotografere de to nye skjemane

Ps
ammbasde oversettelsen så de ikke på
mulig det skyldes at det omtrent bare
er nordmenn som får dette
og at de nå vil se kun bankutskrift?
dette hadde jeg å var der i juli ikke noen nyhet du for penger på thai konto å flyttet ut av norge
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#13

chelsea skrev: 15 okt 2019, 11:43 dette hadde jeg å var der i juli ikke noen nyhet du for penger på thai konto å flyttet ut av norge
Så du viser til 65 000,- hver måned i uttak eller overføringer?
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#14

Phay skrev: 15 okt 2019, 11:08 Så nå må du vise til 12 overføringer okke som, og inntekt i Norge teller ikke mer?
Phay, jeg forsto det slik, jeg
og dette da må være temmlig nytg
fungsjonæren på imigration
har jeg hilst på en årrekke
men som sakt de gav meg visum👍
men vi for følge dette og få det
100%
( virker for meg mere fornuftigt da),😂
blir nok tema en stund ,,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#15

Phay skrev: 15 okt 2019, 11:49 Så du viser til 65 000,- hver måned i uttak eller overføringer?
i bangkok så for du skriv hvor mye du har i året, på ambasden holder seg ikke til dagens valuta dem tar litt mere ser litt bedre ut, dem gjør det ikke med alle
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#16

Jeg må jo få rota meg til ettårsvisum snart, går ikke lenger slik jeg homder på, en skal stole på thai visa forumet. Noen lager litt mat og hauser opp tilstandene tror jeg, men med 7 måneder + i thailand og 4 - 5 innreiser i året med fly, og en til to grenspasseringer over land, så er jeg redd for at det kan bli styr en dag.

Kun ett turist visum i år og resten exemption og extension.
Sist redigert av Phay den 15 okt 2019, 12:09, redigert 1 gang totalt.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#17

Jeg må jo få rota meg til ettårsvisum snart, går ikke lenger slik jeg homder på, en skal stole på thai visa forumet. Noen lager litt mat og hauser opp tilstandene tror jeg, men med 7 måneder + i thailand og 4 - 5 innreiser i året med fly, og en til to grenspasseringer over land, så er jeg redd for at det kan bli styr en dag.

Kun ett turist visum i år og resten exemption og extension.

Vel og merke jeg har vært ute av landet både 30, 40 dager og 3 måneder av gangen
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#18

Phay skrev: 15 okt 2019, 12:08 Jeg må jo få rota meg til ettårsvisum snart, går ikke lenger slik jeg homder på, en skal stole på thai visa forumet. Noen lager litt mat og hauser opp tilstandene tror jeg, men med 7 måneder + i thailand og 4 - 5 innreiser i året med fly, og en til to grenspasseringer over land, så er jeg redd for at det kan bli styr en dag.

Kun ett turist visum i år og resten exemption og extension.

Vel og merke jeg har vært ute av landet både 30, 40 dager og 3 måneder av gangen
du må ha trippel å det års visumet blir mye dyrere
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#19

chelsea skrev: 15 okt 2019, 12:12 du må ha trippel å det års visumet blir mye dyrere
Jeg kvalifiserer til pensjonist visum, så jeg trenger ikke "trippel", hva nå det er ?

Har fått politi attest, så det er bare at jeg har vært litt lat av meg. Får se om jeg blir hjemme til over nyåret nå, så blir det nok ett nytt turistvisum ute i Februar, om det blir ny tur på meg igjen 20 januar da madammen reiser hjem. Så skal hun tilbake igjen til Norge i juni, og bli 3 måneder, og så skal vi feire julen der også igjen. Så det går sånn nogenlunde opp 6 måneder i Norge og 6 måneder i Thailand neste år.

Blir jo enklere å ha retirement visum, da jeg kvalifiserer å få madammen inn på samboer visa til slutt, og i tillegg får fradrag for skatten eventuelt.
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#20

Phay skrev: 15 okt 2019, 12:37 Jeg kvalifiserer til pensjonist visum, så jeg trenger ikke "trippel", hva nå det er ?

Har fått politi attest, så det er bare at jeg har vært litt lat av meg. Får se om jeg blir hjemme til over nyåret nå, så blir det nok ett nytt turistvisum ute i Februar, om det blir ny tur på meg igjen 20 januar da madammen reiser hjem. Så skal hun tilbake igjen til Norge i juni, og bli 3 måneder, og så skal vi feire julen der også igjen. Så det går sånn nogenlunde opp 6 måneder i Norge og 6 måneder i Thailand neste år.

Blir jo enklere å ha retirement visum, da jeg kvalifiserer å få madammen inn på samboer visa til slutt, og i tillegg får fradrag for skatten eventuelt.
hvor mange ganger skal du ut av thailand på 1 år
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»