Thai immigrasjonskontorer

Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

På websidene har jeg opprettet en side med informasjon om adresser med mere til immigrasjonskontorer i Thailand. Ved å klikke på stedene får du opp link til hvor kontorene befinner seg direkte i Google Maps.

Listen er ikke komplett ennå og jeg vil legge til fortløpende.

Link til siden her: Thai immigrasjonskontorer
På forsiden ligger denne under menyvalget Info.

Skjermbilde 2018-05-19 kl. 02.00.43.png


Ser dere noen mangler eller noe som ikke er riktig er det fint om dere kunne svare i denne tråden for oppdateringer.

Eventuelle innlegg med korrigeringer slettes etterhvert som informasjon er oppdatert.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#2

Chamchuri Square Building er nok ikke for oss flest. Selv de som har jobb i Thailand må møte opp Gouvernment Complex. Er det den samme som Silom Branch? Hvis så, kan man bare glemme den. Jeg vet om flere som brukte den tidligere på non o img, buisness visa, 90 days reporting etc. Alt er nå byttet over til Government Complex. Hva som skjer i Chamchuri Square Building gjelder visstnok helt ekstraordinær visum slik jeg forstår.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

12 min må være ny rekord for meg! Visa forlangelse og måtte kun skrive under på skjemaet, resten ordnet de. 2. Jeg bruker Bluport Hua Hin nå, og det er en fryd!
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#4

Phay skrev: 03 jul 2018, 06:46 12 min må være ny rekord for meg! Visa forlangelse og måtte kun skrive under på skjemaet, resten ordnet de. 2. Jeg bruker Bluport Hua Hin nå, og det er en fryd!
sånn er det på jumtien å,værre i bkk der må du ha kø lapp vente par timer
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#5

tdr skrev: 19 mai 2018, 02:02 På websidene har jeg opprettet en side med informasjon om adresser med mere til immigrasjonskontorer i Thailand. Ved å klikke på stedene får du opp link til hvor kontorene befinner seg direkte i Google Maps.

Listen er ikke komplett ennå og jeg vil legge til fortløpende.

Link til siden her: Thai immigrasjonskontorer
På forsiden ligger denne under menyvalget Info.


Skjermbilde 2018-05-19 kl. 02.00.43.png



Ser dere noen mangler eller noe som ikke er riktig er det fint om dere kunne svare i denne tråden for oppdateringer.

Eventuelle innlegg med korrigeringer slettes etterhvert som informasjon er oppdatert.
Dette er emigration i samutprakarn

http://www.samutprakanimmigration.go.th/
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#6

Heldigvis så er det en måned til jeg skal søke om 1.års forlengelse på Jomtien/Pattaya Imm.

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#7

Heldigvis så skal ikke jeg søke om årsvisum før om 20 dager eller så. Men har frem til juni på 3 månedersen, om så ikke er mulig på det tidspunktet. Deilig å kunne slappe av i forhold til det ihvertfall. Og at jeg hadde lagt til rette for at det kunne bli lenge til jeg dro hjem igjen, når jeg nå først kom tilbake igjen den 20 januar.
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#8

jeg skal til laxi i mai mnd jeg hvis ikke er forandringer da før den tid :mrgreen:
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#9

chelsea skrev: 03 jul 2018, 08:45 sånn er det på jumtien å,værre i bkk der må du ha kø lapp vente par timer
De slipper inn i puljer, men du må stå i lang kø uansett, men når du skal få kølapp er det kaos og folk står oppe på hverandre..det hjelper ikke når enkelte kinesere ikke bryr seg..de dulter borti folk..

Dette forsøket på å stoppe viruset på government complex kan umulig fungere uansett...ikke at jeg bryr meg så mye med covid19..jeg har tatt forholdsregler i mange år allerede...så det betyr ikke så mye for min del..men jeg bruker ikke maske som andre gjør, jeg bruker maske av og til hvis jeg føler at aircons vil få meg til å nyse eller no..spesielt skytrain hvor det kan bli svært kaldt også kjøpesentra

...nå viser det seg at maske ikke fungerer mot covid19 heller men det kjøres på med munnbund uansett :D

.men det er greit å bruke maske hvis man er syk uansett..som thaier har gjort i mange år allerede..men denne hysterien på 7/11 med maske og ansiktsksjerm er jo nærmere galskap en fakta...i butikken siden av er det noen som bruker munnbind mens andre har forkastet den...i flere industrikomplekser og kontorer sprayer man hver time..gud vet hva de sprayer for btw.. nei....unngår covid19 hysteria for hva det er verdt.. ;)

Dagligvarebutikker på kjøpesentra har kontrollposter ved inngang som sier at man skal bruke maske..sa da gidder jeg ikke det..jeg går ditt jeg slipper dette opplegget hvor jeg fortsatt kan ha en frihet i hverdagen..ikke er jeg syk heller..blir jo testet for feber hver eneste dag, noen ganger flere ganger daglig som er greit nok..men munnbindsbruk uten å være syk..spar meg

..men nordmenn kommer aldri til å bruke munnbind i influensaperioden for å ikke smitte andre....da fryser helvete til is :lol:

just saying..
Kolami
Innlegg: 1635
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#10

sikry skrev: 30 mar 2020, 10:17 Heldigvis så er det en måned til jeg skal søke om 1.års forlengelse på Jomtien/Pattaya Imm.

herregud..vanvidd..
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»