13 provinser erklært som "røde rabiessoner"

Arild Holtet
Innlegg: 3520
Registrert: 24 okt 2017, 09:27

#21

Vi var å kjøpte vaksiner i dag og vi vaksinerer våre hunder selv. Fikk høre at det gis penger til distriktene så alle hunder skal vaksineres. Men så var det dette med den kjente korrupsjonen da. Pengene kommer til distriktene, men ofte ikke ut av lommene til dem som mottar støtten og pengene. Så vi har vaksinert våre hunder de siste 3---4 årene, men før det så reiste folk gjennom byen og vaksierte alle hunder de fikk tak i og hundene ved folk sine hus.

A.H.
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#22

Arild Holtet skrev:Vi var å kjøpte vaksiner i dag og vi vaksinerer våre hunder selv. Fikk høre at det gis penger til distriktene så alle hunder skal vaksineres. Men så var det dette med den kjente korrupsjonen da. Pengene kommer til distriktene, men ofte ikke ut av lommene til dem som mottar støtten og pengene. Så vi har vaksinert våre hunder de siste 3---4 årene, men før det så reiste folk gjennom byen og vaksierte alle hunder de fikk tak i og hundene ved folk sine hus.

A.H.
Hvor mye koster det å vaksinere en hund?

Sent from my E5823 using Tapatalk

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#23

I landsbyen til dama kom de å vaksinerte gratis, så tydeligvis er høvdingen der en real mann ?
🌞
มังคุด
Innlegg: 253
Registrert: 25 nov 2017, 05:21
Sted: Planet Earth

#24

sikry skrev: 19 mar 2018, 08:14Kanskje svigers.?.
Jeg har ikke svigers så da må det nesten bli deg...... :D VOFF!
No one here gets out alive...
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#25

Litt rart ikke thailand satser mere dog katte shelter så har vi ikke hatt dette prob her murlig thailand i et nøtteskall
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#26

มังคุด skrev: 18 mar 2018, 14:13 Slektning av hvem, av deg?
Kan være en sliktning av hvilken som helst buddhist, da de tror på reinkarnasjon på grunn av samsara blir gjenfødt som ett laverestående vesen deriblandt som en hund. Jeg vet ikke hvor på rangstigen en hund er, men det kan en jo google eller spørre noen som en munk feks.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#27

Wiki om Reinkarnasjon og samsara
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Reinkarnasjon

Anbefaler å se Samsara film, som er restene av råmaterialet fra filminspillingen til Baraka, og jeg kan anbefale begge produksjonene. Fantastiske bilder fra 70mm innspilling. Må sees.
https://youtu.be/P0xVp3N-M84
🌞
มังคุด
Innlegg: 253
Registrert: 25 nov 2017, 05:21
Sted: Planet Earth

#28

Phay skrev: 19 mar 2018, 17:07 Kan være en sliktning av hvilken som helst buddhist, da de tror på reinkarnasjon på grunn av samsara blir gjenfødt som ett laverestående vesen deriblandt som en hund. Jeg vet ikke hvor på rangstigen en hund er, men det kan en jo google eller spørre noen som en munk feks.
Joda men jeg er ikke buddist så jeg tror nada på reinkarnasjon, akkurat like lite som jeg tror på hinmel eller helvete.

VOFF-VOFF.... :mrgreen:
No one here gets out alive...
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#29

มังคุด skrev: 19 mar 2018, 17:16 Joda men jeg er ikke buddist så jeg tror nada på reinkarnasjon, akkurat like lite som jeg tror på hinmel eller helvete.

VOFF-VOFF.... :mrgreen:
Nei, men Thailendere tror my rart, og som sagt, det kan være en slektning av de, og derfor vil de ikke drepe løshundene.
🌞
มังคุด
Innlegg: 253
Registrert: 25 nov 2017, 05:21
Sted: Planet Earth

#30

Phay skrev: 19 mar 2018, 17:17 Nei, men Thailendere tror my rart, og som sagt, det kan være en slektning av de, og derfor vil de ikke drepe løshundene.
Ikke alle thailendere er buddister og ikke alle thailandske buddister er skoletro buddismen ift avlving av dyr. Jeg lurer på hvem som slakter kyr, griser, kyllinger osv i Thailand? Ser ikke ut til å være noe problem å gå tak i ferskt kjøtt i Thailand så avliving av dyr forekommer da i svært stort omfang.

Jeg var forresten vitne til at en hund ble overkjørt og drept av en bil i en gate i Thailand. Vet du hva skjedde videre? Den ble overkjørt igjen og igjen og igjen, og det så ikke akkurat ut som behandlingen jeg ville gitt et potensielt familiemedlem. Ingen stoppa, de bare fortsatte å kjøre over hunden. Til slutt gikk jeg selv ut i gata og bar hunden av veien. Den var overkjørt minst 7-8 ganger så den var steindau men i det minst ble den ikke overkjørt flere ganger. Så at thaiene har så store problemer med å avlive hunder, vel vel, da hersker det en skinnhellighet uten like der....
No one here gets out alive...
Svar

Gå tilbake til «Helse, sykehus og medisiner»