Reise til thailand og kan få lang mellomlanding

RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#21

wiking skrev: 16 aug 2022, 17:53 Hei Robert. Karantene for uvaksinerte i Thailand ble jo opphevet i juli. Jeg er også ikke vaksinert for covid
Ja men de gjør stikkprøvekontroller ved ankomst i Bangkok så man kan bli bedt om å ta antigen test. Men latterlig at vi må framvise pcr test ved UTREISE fra Norge pga NORSKE regler. Idiotsystem.

Filippinene derimot har ikke åpnet i nærheten så mye som Thailand, så der må jeg ha karantenehotell.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
wiking
Innlegg: 440
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#22

RobertX skrev: 20 aug 2022, 08:04 Ja men de gjør stikkprøvekontroller ved ankomst i Bangkok så man kan bli bedt om å ta antigen test. Men latterlig at vi må framvise pcr test ved UTREISE fra Norge pga NORSKE regler. Idiotsystem.

Filippinene derimot har ikke åpnet i nærheten så mye som Thailand, så der må jeg ha karantenehotell.
Jeg tenkte bare å ta atk test. For dette er nok ifølge thai myndigheter. Så det du sier er at jeg må ta pcr test pga norske myndigheter utreisekrav ?
You Never walk Alone :D
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#23

wiking skrev: 20 aug 2022, 21:20 Jeg tenkte bare å ta atk test. For dette er nok ifølge thai myndigheter. Så det du sier er at jeg må ta pcr test pga norske myndigheter utreisekrav ?
Mulig det holder. Jeg tok nå ingen sjanser og fikset en RT-PCR test med Fit-to-Fly attest.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#24

RobertX skrev: 20 aug 2022, 08:04 Ja men de gjør stikkprøvekontroller ved ankomst i Bangkok så man kan bli bedt om å ta antigen test. Men latterlig at vi må framvise pcr test ved UTREISE fra Norge pga NORSKE regler. Idiotsystem.

Filippinene derimot har ikke åpnet i nærheten så mye som Thailand, så der må jeg ha karantenehotell.
Jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å forstå hvorfor en som har drømt om å reise til Filippinene nå i snart 3 år ikke har vaksinert seg.
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#25

anmeno skrev: 21 aug 2022, 14:28 Jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å forstå hvorfor en som har drømt om å reise til Filippinene nå i snart 3 år ikke har vaksinert seg.
Nei takk.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Svar

Gå tilbake til «Korte spørsmål»