Trykk av motiv på klær

Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

En kamerat som drar til Thailand spurte meg om jeg kjenner til noen som trykker motiv på klær?

Det er tenkt på 1-2 stk t-skjorter så ikke noe volum. Stedene han vil oppholde seg er Bangkok/Hua Hin.
Ønske fra han om lett tilgjengelighet. Har selv sett flere steder på MBK hvor de kan brodere ulike motiv/logoer, men ikke trykk.
Noen søk er forsøkt og finner steder for større antall.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#2

Har sett mest broderier, men Rifle visste om ett sted de trykket opp t-skjorter en gang jeg skulle ha ett større volum, men for min del var minste volumet den gang mer enn jeg hadde behov for. Det var i BKK.

Om det bare er noen få så er det bedre utvalg i Norge, med mange dyktige aktører, og med stort utvalg av forskjellige kvaliteter.
🌞
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#3

Phay skrev: 19 aug 2019, 20:34
Om det bare er noen få så er det bedre utvalg i Norge, med mange dyktige aktører, og med stort utvalg av forskjellige kvaliteter.
Vet at det er mange aktører i Norge, men det var et ønske om å få laget noe der nede som skulle brukes som gave med motiv som han fotograferte selv.
Hvis det var ønske om å få det levert her i Norge finnes det også mulig å få printet her jeg bor også.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#4

Jeg kjenner ikke noen selv, men snakket med en trønder her i Hua Hin som har fått laget fake RBK skjorter og RBK dekals på scooter. Var vist utmerket kvalitet. Så det finnes nok slike butikker rundt om overalt her.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#5

tdr skrev: 19 aug 2019, 20:07 En kamerat som drar til Thailand spurte meg om jeg kjenner til noen som trykker motiv på klær?

Det er tenkt på 1-2 stk t-skjorter så ikke noe volum. Stedene han vil oppholde seg er Bangkok/Hua Hin.
Ønske fra han om lett tilgjengelighet. Har selv sett flere steder på MBK hvor de kan brodere ulike motiv/logoer, men ikke trykk.
Noen søk er forsøkt og finner steder for større antall.
på / v mange vanlige kjøpesentre er det sjapper! ofte v garasje der de selger bilpleie
så broderer de caps mm
koster lite!
ikke alle kan transformere logo tekst
noen har digimaskkn
koster noen 100 bath for og få logoen
innpå maskin, så kmmer broderinga i tilegg
skal han ha kun dette antallet,
vel litt på størelse av txt logo

men fra 80 baht og oppover !
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Korte spørsmål»