Post til Thailand Quick pack

Svar
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Har sendt avgårde dokumenter til Thailand med Bring sin Quick pack til 1157,- nok, og det skulle vistnok ta 3 dager ( :? )

Noen som har erfaring med å sende en slik forsendelse ut på landsbygda, og hvor lang tid det tar? Ser det er Fedex som er currieren videre fra Gardemoen.

Ble innlevert dagtid på post i butikk på Tirsdagen, og så var den hos Fedex gardemoen på onsdags morgen kl 08:10, og der stopper sporingen.


https://www.posten.no/vilkar/quickpack
🌞
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#2

Phay skrev: 12 jul 2019, 10:48 Har sendt avgårde dokumenter til Thailand med Bring sin Quick pack til 1157,- nok, og det skulle vistnok ta 3 dager ( :? )

Noen som har erfaring med å sende en slik forsendelse ut på landsbygda, og hvor lang tid det tar? Ser det er Fedex som er currieren videre fra Gardemoen.

Ble innlevert dagtid på post i butikk på Tirsdagen, og så var den hos Fedex gardemoen på onsdags morgen kl 08:10, og der stopper sporingen.


https://www.posten.no/vilkar/quickpack
bruk rekmandert til thailand tar ikke lange tiden den er i thail, jeg må bruke det på visa kortet mitt koster meg 200 nok ++
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

chelsea skrev: 12 jul 2019, 12:01 bruk rekmandert til thailand tar ikke lange tiden den er i thail, jeg må bruke det på visa kortet mitt koster meg 200 nok ++
Håper det ble ett engangstilfelle her nå :D
🌞
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#4

Phay skrev: 12 jul 2019, 10:48 Har sendt avgårde dokumenter til Thailand med Bring sin Quick pack til 1157,- nok, og det skulle vistnok ta 3 dager ( :? )

Noen som har erfaring med å sende en slik forsendelse ut på landsbygda, og hvor lang tid det tar? Ser det er Fedex som er currieren videre fra Gardemoen.

Ble innlevert dagtid på post i butikk på Tirsdagen, og så var den hos Fedex gardemoen på onsdags morgen kl 08:10, og der stopper sporingen.


https://www.posten.no/vilkar/quickpack
Skriver du inn sporingsnummer hos Fedex ?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#5

Fikk ikke respons på sporingsnummeret jeg har fra bring hos Fedex.

De ringer vel i forkant får jeg håpe?
🌞
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#6

Phay skrev: 12 jul 2019, 13:06 Fikk ikke respons på sporingsnummeret jeg har fra bring hos Fedex.

De ringer vel i forkant får jeg håpe?
Hos meg ringte de og spurte om vegbeskrivelse.
Sporingsno. funket for meg hos Fedex thailand.

Jeg sendte leveattesten min med EMS i Thailand brukte tracking , dagen etter var den på Suvarnabhumi.Brukte tracking fra EMS men den kom aldri til Norge.Prøvte så posten norge sinn sporing og skreiv inn traking no. , det funket brevet lå på et postkontor i Oslo og der låg det 16 dager før det ble hentet.
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#7

Jeg brukte ekspress 1 gang i 2016 til landsbygda oppe ved Chiang Rai. Fungerte fint. Men kan være lurt å ha ført på adressen på thai også i tillegg.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#8

RobertX skrev: 12 jul 2019, 17:51 Jeg brukte ekspress 1 gang i 2016 til landsbygda oppe ved Chiang Rai. Fungerte fint. Men kan være lurt å ha ført på adressen på thai også i tillegg.
Hehe det har jeg gjort !!! Har lært en gang eller ett par ganger at pakkene ikke har kommet frem, så fikk beskjed om det fra en, at det var det lureste, så det ikke var noen tvil om at de visste hvor den skulle.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#9

Da var pakken levert. Levert inn 9 juli, så 4 virkedager til døra ute på landsbygda. Så også fed ex hadde puttet den inn i sin egen emballasje også.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Generelt»